تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
برگزاری همایش ملی ارتقای بهره‌وری تعاون در فروردين 95
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تغییر زمان برگزاری همایش ملی ارتقای بهره وری تعاون در خوزستان خبر داد
خوزنیوز: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تغییر زمان برگزاری همایش ملی ارتقای بهره وری تعاون در خوزستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفایی گفت: این همایش که با همکاری دانشگاه پیام نور کشور، دانشگاه یادگار امام کرج، دانشگاه آزاد و علمی کاربردی استان اردبیل ، دانشگاه آزاد جامع خوزستان و برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد، از اسفند ماه 94 به نیمه دوم فروردین ماه 95 تغییر یافت.

هوشمند صفایی افزود: مهلت تحویل مقالات نیز تا پانزدهم اسفند ماه تمدید شد.

این مقام مسوول اظهار كرد: شورای برنامه ریزی سازمان همایش های موسسه عالی سیمای دانش در نشستی تغییر زمان برگزاری همایش ملی تعاونی های خوزستان را از اسفند ماه 94 به نیمه دوم فروردین ماه سال 95 تصویب كرد.

وی گفت: به منظور حمایت از سیاست های اقتصادی دولت همایش تعاونی ها و دانشگاه برگزار می شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان محورهای همایش را هشت محور :"راه کارهای ارتقاي بهره وری در تعاونی های استان - تعاون و اقتصاد مقاومتی- تعاونی های مرزی و تاثیر آن ها در اقتصاد ، فرهنگ و امنیت- توانمندسازی مدیریت تعاونی ها و بهره وری- نقش تعاون در مشارکت بانوان و جوانان- تعاون ،کارآفرینی، اشتغال و توسعه- راه کارهای ارتباط بخش تعاوني با دانشگاه و راه کارهای افزایش صادرات در تعاونی ها" بر شمرد.

صفائی هدف از برگزاری این همایش  را ارتباط بیش تر بخش تعاوني و دانشگاه دانست و گفت:این ارتباط زمینه حل مشکل هاي تعاونی های استان را به صورت علمی فراهم خواهد کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت:توجه به کار آفرینی و ایجاد توسعه آن گام مثبتی در ایجاد فضای مناسب براي افزایش منابع ملی، کاهش نرخ بیکاری، تعادل ساختاری و توسعه در شهرها و روستاها را به دنبال خواهد داشت.

صفائي افزود: با توجه به سیاست های اصل 44 بخش تعاوني می تواند به عنوان یکی از موثرترین نهادها روحیه کارآفرینی را در جامعه ترویج كند.
:
:
:
آخرین اخبار