تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با شعار "مهمان ما باشید" حضور دارد
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با شعار "مهمان ما باشید" حضور دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در این باره اظهار کرد: نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته امسال "خانه ایرانی" است که در تهران برگزار می‌شود و میراث فرهنگی خوزستان با همه توان در این نمایشگاه حاضر شده است.

محمدعلی خلیلی با اشاره به شعار این نمایشگاه به نام "مهمان ما باشید" افزود: تلاش شده است تا در این نمایشگاه از همه داشته‌های فرهنگی و هویتی استفاده کنیم و غرفه خوزستان نمایشگاهی از داشته‌های قومیت‌های استان است.

وی خاطرنشان کرد: مضیف قوم عرب مستقر در غرفه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به عنوان نمادی از خانه ایرانی مورد استقبال ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در مضیف خوزستان با ارایه مراسم آیینی و ثبت ملی شده  قهوه‌خوری از حاضران پذیرایی می‌شود و مهماندار شایسته جمع کثیری بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در یکی از نمونه خانه‌های اصیل ایرانی هستیم.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: سوغات خوزستان، بروشور گل نرگس بهبهان به عنوان میراث طبیعی، نقشه گردشگری شهرهای خوزستان، معرفی سوغات خوزستان و نمایشگاه عکس جاذبه‌های خوزستان از دیگر مواردی است که در حاشیه غرفه غنی خوزستان در این نمایشگاه ارایه شده است.

خلیلی ضمن تجلیل از همه دست‌اندرکاران میراث فرهنگی استان برای آماده‌سازی این غرفه از بازدیدکنندگان این نمایشگاه دعوت کرد از غرفه خوزستان دیدن کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار