تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۶۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی خوزستان
آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی این استان در اهواز برگزار می‌شود
خوزنیوز: رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی این استان در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خوزنیوز؛ سلام ابوقداره نسب گفت: این آزمون روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 اسفند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

وی مجموع شرکت کنندگان در این آزمون را شش هزار و 709نفر اعلام و گفت: این افراد در شته های شهرسازی، ترافیک، معماری، عمران، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، کاردان ها و معماران تجربی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: بیشترین داوطلب این دوره در رشته عمران با تعداد 2 هزار و 82 نفر و کمترین داوطلب در رشته کاردان تاسیسات مکانیک با 4 نفر شرکت کرده اند.

ابوقداره افزود: دریافت کارت ورود به جلسه و اطلاعات مربوط به محل آزمون از طریق سامانه www.inbr.ir سایت دفتر مقررات ملی ساختمان قابل دستیابی است.
:
:
:
آخرین اخبار