تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۲۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان خوزستان در سال 96-95
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 96-95 از امروز، شنبه هشتم اسفندماه، جزئیات برگزاری این آزمون را تشریح کرد
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 96-95 از امروز، شنبه هشتم اسفندماه، جزئیات برگزاری این آزمون را تشریح کرد.

جمشید کمایی با بیان این‌که ثبت‌نام آزمون استعدادهای درخشان برای پایه‌های هفتم و دهم متوسطه از طریق سامانه اینترنتی صورت می‌گیرد، گفت: ثبت‌نام این آزمون از امروز، هشتم اسفند آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان پس از ثبت‌نام اینترنتی از تاریخ 14 تا 22 فروردین 95 مهلت دارند وجه ثبت‌نام را به مبلغ 150 هزار ریال از طریق سامانه پرداخت کنند؛ همچنین صدور کارت ورود به جلسه آزمون در هفته پایانی قبل از امتحان انجام می‌شود و داوطلبان جهت دریافت کارت خود می‌توانند از 14 تا 22 اردیبهشت 95 جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود به این سامانه مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به شرایط ثبت‌نام‌کنندگان، گفت: برای متقاضیان ورود به پایه هفتم داشتن تابعیت ایرانی، کسب مقیاس "خیلی خوب" در تمامی دروس و مقیاس "خوب" در حداکثر یکی از دروس الزامی خواهد بود. همچنین داشتن تابعیت ایرانی و معدل کل حداقل 19 از شرایط ثبت‌نام متقاضیان ورود به پایه دهم است. ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی نیز از طریق مرکز بین‌المللی صورت خواهد گرفت.

کمایی یاد آور شد: تمامی مسئوولیت ثبت‌نام بر عهده خود فرد است و داوطلبان فاقد شرایط حتی در صورت قبولی در آزمون حذف خواهند شد.

وی در خصوص زمان برگزاری این آزمون گفت: آزمون پایه هفتم رأس ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه و آزمون پایه دهم رأس ساعت 9 روز جمعه 24 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که در هر دو پایه نمره آزمون شامل 20 درصد استعداد تحصیلی و 80 درصد سؤالات تخصصی خواهد بود، تصریح کرد: آزمون پایه هفتم شامل 55 سؤال در 65 دقیقه و 15 سؤال استعداد تحصیلی در 15 دقیقه و آزمون پایه دهم نیز شامل 75 سؤال در 85 دقیقه خواهد بود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
4
از چه سایتی پبت نام کنیم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
3
برای دروه دهم کلی امتیاز واسه فرزانگان دوره قبل قائل شدن دیگه بقیه دانش آموزان احتمال قبولیشون دو درصدم نیست
:
:
:
آخرین اخبار