تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خبر داد:
دستگیری عوامل تیراندازی به ترانس‌های برق در رامهرمز
چند شب گذشته در این شهر 4 موتور سوار با اسلحه اقدام به تیراندازی به‌سمت ترانس‌های برق سطح شهر کردند که منجر به وارد شدن خسارات زیادی به شبکه برق این شهر شد
فرماندار رامهرمز از دستگیری عوامل تیراندازی به ترانس‌های برق این شهر خبر داد.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: چند شب گذشته در این شهر 4 موتور سوار با اسلحه اقدام به تیراندازی به‌سمت ترانس‌های برق سطح شهر کردند که منجر به وارد شدن خسارات زیادی به شبکه برق این شهر شد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه نیروهای انتظامی، بسیج و امنیتی تلاش‌های مستمر و پیگیرانه خود را در شناسایی و دستگیری افراد مهاجم آغاز کردند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: در مدتی بسیار کوتاه این افراد شناسایی شدند و اقدامات دستگیری آنها آغاز شد که در اقدامی بسیار هوشمندانه عوامل تیراندازی دستگیر شدند.

وی افزود: با توجه به این که خسارات بسیار زیادی این افراد به شبکه برق شهر رامهرمز و احتمالا وسایل خانگی مردم وارد کردند، باید پاسخ‌گوی خسارات وارده و استرسی که به مردم وارد شد و همچنین اقدام ضد اجتماعی و امنیتی خود باشند.

سمالی همچنین گفت: نیروهای انتظامی، بسیج، امنیتی و قضایی شهرستان با اقتدار کامل با هر نوع هنجار‌شکنی از سوی هر گروه، دسته و یا افرادی که باشد به‌شدت برخورد خواهند کرد و اجازه نخواهند داد آسایش و امنیت مردم به خطر بیفتد.

فرماندار رامهرمز در پایان ضمن آرزوی سالی خوش برای مردم، فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به مردم این شهرستان تبریک گفت و تاکید کرد: رامهرمز یکی از شهرهایی است که دارای مردمی با اصالت، با صفا و صمیمی است و هرگز اجازه نخواهند داد که افرادی خام اندیش، آسایش آنها را برهم بزند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار