تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش خدمات ارائه شده توسط شهرداری اهواز به میهمانان نوروزی
سید خلف موسوی شهردار اهواز از اسکان بیش از 1200 مهمانان نوروزی در روز چهارم تعطیلات خبر داد
سید خلف موسوی  شهردار اهواز از اسکان بیش از 1200 مهمانان نوروزی در روز چهارم تعطیلات  خبر داد.

شهردار اهواز با اشاره به وظیفه سنگین شهرداری اهواز در استقبال و اسکان مهمانان نوروزی در نوروز ۹۵ گفت: با آغاز تعطیلات نوروز یکی از از ارکان مهم  ستاد، استقبال از میهمانان نوروزی است که در امر اسکان دادن به آنها بزرگترین کار را انجام می دهد. در همین راستا تعداد 16 عدد کیوسک راهنمای از من بپرس در سطح مناطق هشتگانه شهرداری جهت راهنمایی میهمانان نوروزی مستقر گردید.

موسوی با بیان اینکه در ستاد نوروزی هماهنگی های لازم انجام شده است گفت: برنامه اسکان مهمانان به همه مدیران ابلاغ و با در اختیار قرار دادن امکانات لازم  به آنها از مهمانان بهترین استقبال صورت می گیرد.

وی  عنوان کرد: امکانات رفاهی مناسب در اختیار مسافران قرار گرفته که شامل نصب بیش از 1200چادر، 40حمام و سرویس بهداشتی و دو باجه خودپرداز در محل نمایشگاه دائمی اهواز می باشد.

سید خلف موسوی در خصوص سایر امکانات رفاهی ارائه شده به میهمانان نوروزی افزود: علاوه بر توزیع نان، آش و حلیم رایگان  و یخ به میهمانان نوروزی جهت صرف صبحانه در محل نمایشگاه دائمی اهواز و پارک لاله  که  محل استقرار مسافران است، تورهای گردشگری و برپایی غرفه های فرهنگی نیز  از جمله سایر خدمات شهرداری اهواز به مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: به دلیل حجم بالای تولید زباله در ایام نوروز سازمان پسماند اهواز با همکاری شهرداری های مناطق اقدام به توزیع کیسه زباله در بین شهروندان نمودند و ماموران موظف شدند در بین ساعات 9 تا 10 شب از پل طبیعت تا پارک قوری، از قسمت غرب ضلع شرقی پارک لاله تا بلوار شهید فهمیده و سرتاسر حاشیه رودخانه  به کلیه شهروندان کیسه های زباله تحویل بدهند.

شهردار اهواز همچنین در خصوص زیباسازی و آماده سازی شهر در آغاز سال جدید و ایجاد چشم انداز و جلوه بصری در شهر گفت: در راستای ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان کار کاشت و طراحی فرش گل و نصب فلاور باکس در بخشهای مختلف شهر انجام شد

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به مهمانان رشد محسوسی داشته و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد و همگان از سفر به کلانشهر اهواز خاطرات خوبی را با خود به شهر و دیارشان ببرند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
hasan
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
0
با سلام و تشکر از تمامی زحمت کشان به خصوص کارکنان شهرداری و نیروی انتظامی « اما در این خصوص که آش و حلیم داده شده در کدام استان اینگونه بذل و بخشش می شود در استانهای دیگر برای آب خوردن هم باید پول بدهید اگر پول دارید خرج استان نماید تا شاید ده سال آینده به همدان یا اصفهان برسد .نظم لازم است و مقررات لازم است ولی هزینه اضافی هرگز
:
:
:
آخرین اخبار