تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز:
قطعه جدیدی در «بهشت‌آباد» اهواز به اولیای شهدا اختصاص یافت
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز از اختصاص قطعه جدیدی در بهشت آباد اهواز به اولیای شهدا خبر داد
قطعه جدیدی در «بهشت‌آباد» اهواز به اولیای شهدا اختصاص یافتمدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز از اختصاص قطعه جدیدی در بهشت آباد اهواز به اولیای شهدا خبر داد.

حسین برون اظهار كرد: با توجه به تكمیل ظرفیت قطعه اولیای شهدا در بهشت آباد اهواز، قطعه ای جدید را به آنها اختصاص دادیم.

وی افزود: امروز اگر ایران امنیت و آرامشی مثال زدنی نه تنها در خاورمیانه بلكه جهان دارد همه مرهون فعالیت های تاریخی امام راحل و جانفشانی های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و همچنین مدافع حرم است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تصریح كرد: قطعه اختصاصی جدید مسقف و رنگ آمیزی و همچنین پروژه جداول و سنگ فرش های لازم نیز اجرا شده است.

برون با اشاره به ظرفیت ۱۵۰ مقبره ای این قطعه گفت: اختصاص این قطعه بنا به درخواست خانواده شهدا و تكریم آنها، رهنمودهای شهردار اهواز و اعضای شورای شهر و همچنین به منظور تعامل بیشتر با اداره كل بنیاد شهید خوزستان انجام شد.

وی بیان كرد:‌ اعتقاد دارم هرچقدر برای شهدای كشور كار كنیم باز هم در مقابل جانفشانی های آنها خیلی ناچیز است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های اهواز خبر داد:‌ با توجه به كمبود فضا در بهشت آباد اهواز جانمایی قطعه های جدید سخت است و برای همین تمام فضاهای بن بست و بلااستفاده را واگذار می كنیم.

برون ادامه داد:‌ چون پل و جاده دسترسی به باغ فردوس هنوز مهیا نشده این واگذاری ها را انجام می دهیم. البته با توجه به تأكید شهردار اهواز نسبت به بهره برداری سریعتر از باغ فردوس اعتبار انجام پروژه های عمرانی آن در بودجه سال جاری شهرداری پیش بینی شده است.
:
:
:
آخرین اخبار