تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری:
وظیفه ما پشتیبانی و حضور در صحنه های مختلف برای انتقال فرهنگ گذشت و ایثار به نسل آتی است
سیده فرانک موسوی در جشن میلاد ریحانه نبوی و سومین جشنواره بزرگداشت زنان اسوه صبر و مقاومت: زنان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی بلكه در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زده و با حضور در صحنه انقلاب، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند
خوزنیوز: جشن بزرگ میلاد ریحانه نبوی و سومین جشنواره بزرگداشت زنان اسوه صبر و مقاومت بمنظور تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، سردار محمد علیپور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، زیبا صالح پور عضو شورای اسلامی شهر اهواز، اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه و جمع کثیری از بانوان در محل تالار شهدا دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ سیده فرانک موسوی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه جشن بزرگ میلاد ریحانه نبوی و سومین جشنواره زنان اسوه صبر و مقاومت استانی با هدف گرامیداشت هفته زن، تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثار، گذشت و فداکاری خانواده شهدا برگزار شد، گفت: ما به دنبال انتقال فرهنگ ایثار و گذشت به نسل آینده هستیم.
 
وی با بیان اینکه حضور تاریخی زنان در عرصه های مختلف بی نظیر بوده، گفت: زنان مسلمان از صدر اسلام تا کنون در همه عرصه های علمی، هنری، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش برجسته ای داشتند، همانطور که حضرت فاطمه زهرا (س) برای حفظ ولایت و حضرت زینب (س) که الگو و اسوه نمونه همه زنان و مردان است، در واقعه کربلا پس از شهادت سیدالشهدا به عنوان رهبر امت اسلامی در آن مقطع، خطابه خواند.
 
موسوی تصریح کرد: امام راحل (ره) نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یک نقش بی بدیل دانست، زنان، این عناصر عفاف و نجابت، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا كردند، بلكه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان را در عرصه های گوناگون فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... نقش بر آب ساختند.
 
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری درپایان گفت: وظیفه ما ضمن پشتیبانی، حضور در صحنه های مختلف برای انتقال فرهنگ گذشت و ایثار به نسل آتی است.
:
:
:
آخرین اخبار