تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۸۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در هفته بزرگداشت مقام معلم انجام می‌شود:
نمایشگاه دائمی "خانه‌ی کتاب معلمان مؤلف خوزستانی"
مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی با عنوان "خانه‌ی کتاب معلمان مؤلف خوزستانی" جهت معرفی آثار و تألیفات کتاب معلمان مؤلف خوزستانی خبر داد
مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی با عنوان "خانه‌ی کتاب معلمان مؤلف خوزستانی" جهت معرفی آثار و تألیفات کتاب معلمان مؤلف خوزستانی خبر داد.

محمد تقی‌زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه معرفی آثار و تألیفات همکاران فرهنگی در هفته معلم امسال، اظهارکرد: در هفته‌ی بزرگداشت مقام معلم آثار معلمان مؤلف خوزستانی در قالب نمایشگاهی برای علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه می‌شود.

وی افزود: فرهنگیان جهت عرضه آثار خود در این نمایشگاه تا 5/2/95 فرصت دارند کتاب‌های خود را به معاونت پرورشی منطقه یا ناحیه خود تحویل دهند.

مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: در این اقدام ابتکاری تصمیم گرفته شد تا فضایی جهت راه‌اندازی نمایشگاه دائمی "خانه‌ی کتاب معلمان مؤلف خوزستانی" در این اداره‌کل درنظر گرفته شود تا همکاران فرهنگی بتوانند به معرفی و ارائه آثار و تألیفات خود بپردازند.

تقی‌زاده هدف از این اقدام را تشویق معلمان خوزستانی به تألیف کتاب و حوزه نشر و تکریم و قدردانی از زحمات اقشار فرهنگی عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه برای اولین‌بار در کشور توسط آموزش‌وپرورش خوزستان برپا می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار