تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسيج امكانات براي سوخت رساني به مناطق سيل زده خوزستان
رئيس روابط عمومي شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه اهواز از بسيج امكانات براي سوخت رساني اضطراري به مناطق سيل زده خوزستان خبر داد
رئيس روابط عمومي شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه اهواز از بسيج امكانات براي سوخت رساني اضطراري به مناطق سيل زده خوزستان خبر داد.

سيداسد ميرعالي روز جمعه افزود: براي تامين سوخت مورد نياز به مناطق سيل زده روستايي و سخت گذر شرق ، شمال شرق و شمال استان كه در روزهاي اخير با مشكلاتي براي تامين نفت سفيد ، بنزين و گاز مايع رو به رو بوده اند همه نيروهاي بسيج و عمليات شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي به حال آماده باش درآمدند و مشغول سوخت رساني به مناطق بحران زده استان هستند.

وي گفت: هم اكنون سوخت رساني به مناطق ايذه ، الوار گرمسيري از توابع انديمشك و روستاهاي شوش و دزفول با سرعت ادامه دارد و همه نيازهاي سوختي اين مناطق در حال تامين است.

رئيس روابط عمومي و فرمانده پايگاه بسيج شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه اهواز با بيان اينكه انبارنفتي نظاميه در اهواز و انبار نفتي انديمشك براي سوخت رساني به مناطق سيل زده همچنان در حال آماده باش هستند افزود: با فعاليت مستمر نيروهاي عملياتي و بسيجي شركت كمبود مواد سوختي وجود ندارد و در صورت اعلام نياز بلافاصله نسبت به تامين سوخت مناطق سيل زده اقدام مي شود.

ميرعالي با اشاره به هماهنگي صورت گرفته اين شركت با ستاد بحران استانداري و نشست هايي كه در مناطق سيل زده برگزار شده است تاكيد كرد در روزهاي آينده كه همچنان سيل بسياري از مناطق حاشيه كرخه ، دز و كارون را تهديد مي كند پيش بيني هاي لازم براي سرعت عمل سوخت رساني انجام شده است.

وي گفت: همه جايگاههاي عرضه بنزين و گازوئيل در مناطق سيل زده به صورت شبانه روزي فعاليت كرده و ذخيره سوخت آنان تامين شده است.

سامانه بارشي كه از روز دوشنبه فعاليت خود را در استان خوزستان و مناطق بالادست واقع در حوضه هاي آبريز كرخه و دز شروع كرد سبب جاري شدن سيلاب در حاشيه رودخانه هاي استان شده است و برخي از روستاهاي در معرض خطر به صورت موقت تخليه شده است.

باز شدن دريچه هاي اضطراري سد دز در شمال خوزستان و خروجي آب از اين سد تا چهار هزار و 500متر مكعب در ثانيه خساراتي به تاسيسات عمومي و كشاورزي و زيربنايي دزفول و شوش وارد كرده و به جاده هاي بين شهري و روستايي آسيب زده است.

اداره كل هواشناسي خوزستان پيش بيني كرده از امروز جمعه از فعاليت اين سامانه بارشي پرقدرت در استان كاسته خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار