تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر امور آب منطقه جنوب:
سیل در ۴۰ کیلومتری اهواز/ مردم آبادان و خرمشهر پیش از یکشنبه منتظر سیلاب نباشند
سیلاب به ۴۰ کیلومتری اهواز رسیده است اما حجم سیلاب از ۴۷۰۰مترمکعب به ۲هزار مترمکعب در اهواز خواهد رسید بر این اساس یا نیمه‌شب امشب یا صبح شنبه وارد اهواز می‌شود و مردم آبادان و خرمشهر پیش از یکشنبه منتظر سیلاب نباشند
مدیر امور آب منطقه جنوب گفت: سیلاب به ۴۰ کیلومتری اهواز رسیده است اما حجم سیلاب از ۴۷۰۰مترمکعب به ۲هزار مترمکعب در اهواز خواهد رسید بر این اساس یا نیمه‌شب امشب یا صبح شنبه وارد اهواز می‌شود و مردم آبادان و خرمشهر پیش از یکشنبه منتظر سیلاب نباشند.

فرهنگ پور صدامی اظهار داشت: برخلاف آنچه تصور می‌شد، سیلاب با سرعت بیشتری حرکت کند اما سرعت و حجم آن به دلیل ورود به اراضی کشاورزی و تالاب‌های بالادست کاهش‌یافته است.

وی افزود: تاکنون سیلاب حتی به‌طور کامل تا اهواز نیز نرسیده است، حجم سیلاب از 4700مترمکعب به 2هزار مترمکعب در اهواز خواهد رسید و اکنون 40کیلومتر با اهواز فاصله دارد، بر این اساس یا نیمه‌شب امشب یا صبح شنبه وارد اهواز می‌شود.

مدیر امور آب منطقه جنوب عنوان کرد: ورود سیلاب به اهواز ناگهانی نیست بلکه شاهد افزایش ارتفاع تدریجی آب خواهیم بود، پیش‌بینی می‌کنیم اوج ورود سیلاب به اهواز را در بعدازظهر شنبه شاهد باشیم، بعدازآن سیلاب به‌صورت تدریجی وارد آبادان و خرمشهر خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی حجم سیلاب ورودی به آبادان و خرمشهر زیر1500مترمکعب پیش‌بینی می‌شود و تا پیش از روز یکشنبه در آبادان و خرمشهر شاهد ورود آن نیستیم.

پور صدامی گفت: در بازدیدهای میدانی اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه فرمانداران آبادان، خرمشهر و شادگان اتخاذ شده است که با وجود این تمهیدات امیدواریم که بدون حادثه جدی از این بحران گذر کنیم.

وی بیان کرد: مسئولان در سازمان آب و برق خوزستان لحظه‌به‌لحظه در حال جمع‌آوری آمار و جلوگیری از افزایش خسارت هستند، دستگاه‌های عمرانی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در حال بی‌خطر سازی مناطق احتمالی بحران هستند، احداث سدبندها نیز به‌خوبی پیش رفته است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
چرا مدارس رو تعطيل اعلام نكردن؟؟
ما كه نميتونيم بچه هامون رو بفرستيم مدرسه بعد خودمون هم بريم سر كار!! خداي نكرده اگر خطري ساكنين كيانپارس رو هم تهديد كنه تكليف بچه ها چي ميشه؟ سردرگم و در محيط هاي ناامن قرار ميگيرن..
لطفا مسئولين محترم رسيدگي فرمايند
:
:
:
آخرین اخبار