تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان:
۲۷ زمین خاکی در روستاهای آبادان احداث می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از احداث ۲۷ زمین خاکی در روستاهای این شهرستان در سال جاری خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از احداث ۲۷ زمین خاکی در روستاهای این شهرستان در سال جاری خبر داد.

پیمان ادیبی گفت: طبق موافقت نامه ای که با اداره مسکن و شهرسازی داشتیم قرار شد تا در سال جاری ۲۷ زمین خاکی در روستاها احداث کنیم.

وی با اشاره به اعزام دو تیم از روستاهای آبادان به مسابقات کشتی چوخه اظهار کرد: همچنین بر اساس این موافقت نامه سه زمین چمن مصنوعی تمرینی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ در روستاهای صیداویه، رمیله و چوئبده (هرچند که خود شهر است) احداث می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: با توجه به وسعت زیاد روستاها و امکانات بسیار پائین ما عملکردمان در سال ۹۳ در بخش روستایی بسیار ضعیف بود و جزو اولویت های کاریمان قرار نداشت اما به رغم همه این کمبودها در تمامی روستاها مسابقات جام رمضان را برگزار کردیم.

ادیبی خود با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر با سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: به طور قطع با افزایش تعاملات، کسب موفقیت ها و رسیدن به اهداف از شتاب بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی گفت: با توجه به دوندگی دو ساله برای دریافت کمک ها به منظور تجهیز اماکن ورزشیمان مطمئنا برای سایر موارد نیز بایستی باز هم به دوندگی ها و رایزنی هایمان ادامه دهیم.

۶ طرح مشارکتی با بخش خصوصی

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص چگونگی مشارکت بخش خصوصی افزود: در سال ۹۴، ۶ طرح مشارکتی مورد تایید سه کارشناس دادگستری (برابر قانون) را از بخش خصوصی تحویل گرفتیم که سه مورد آن مربوط به احداث مجموعه ورزشی و سه طرح دیگر آن برای مجموعه های ورزشی و تجاری بوده که به استان ارسال کردیم.

ادیبی با اشاره به ارسال طرحهای مشارکتی یاد شده به مرکز استان اظهار کرد: تاکنون دو تا از طرحها پس از تایید به ما ارجاع شده اند تا از طریق اداره کل ورزش و جوانان و مسکن و شهرسازی دو قطعه زمین مورد نیاز (یکی۱۷ هزار و ۲۰۰ متر  و دیگری ۱۲ هزار متر) تحویل بخش خصوصی شود.

منطقه آزاد اروند به تعهدش عمل کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع کمبود زمین چمن طبیعی استاندارد مورد نیاز تیمهای فوتبال تصریح کرد: به رغم موافقت سازمان منطقه آزاد اروند برای واگذاری زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع برای ساخت زمین چمن طبیعی فوتبال و تحویل آن به هیات فوتبال آبادان اما متاسفانه این واگذاری هنوز انجام نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با ابراز امیدواری از اینکه در سال جاری مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند به قول خود در جهت واگذاری زمین یاد شده عمل کنند، یادآور شد: برای سه باشگاه جم اروند، یاران و جهان نژادیان که طرحهای توجیهی شان پذیرفته شده زمینها آماده تحویل است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار