تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر عنوان کرد:
زمان احتمالی آغاز مسابقات لیگ جام حذفی خلیج‌فارس در خرمشهر
متولی اعلام زمان آغاز این دور از مسابقات لیگ جام حذفی در خرمشهر فدراسیون فوتبال است اما بر اساس اعلام آقای ساکت در جلسه اخیر سوم یا نهم خرداد زمان احتمالی آغاز مسابقات در خرمشهر خواهد بود
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: متولی اعلام زمان آغاز این دور از مسابقات لیگ جام حذفی در خرمشهر فدراسیون فوتبال است اما بر اساس اعلام آقای ساکت در جلسه اخیر سوم یا نهم خرداد زمان احتمالی آغاز مسابقات در خرمشهر خواهد بود.

امین صابری اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، منطقه آزاد اروند، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با موضوع برگزاری لیگ جام حذفی در خرمشهر برگزارشده است.

وی افزود: در این جلسات مقرر شد تا 15اردیبهشت تمام نواقص ظاهری و زیربنایی مرتفع بشود همچنین منطقه آزاد اروند نسبت به خریداری و نصب سیستم روشنایی ورزشگاه اقدام کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر عنوان کرد: درزمینهٔ فرهنگی نیز مقرر شد تا کمیته فرهنگی با حضور مسئولان فدراسیون تشکیل جلسه بدهد که در آن برنامه‌های فرهنگی مرتبط با سالروز آزادسازی خرمشهر و پیروزی رزمندگان در سوم خرداد تدوین شود.

وی گفت: بی‌تردید فدراسیون باید نقش خرمشهر را در لیگ جام حذفی پررنگ کند در واقع نقش مردم خرمشهر و رزمندگان در 8سال دفاع مقدس به‌ویژه در سوم خرداد سال 61 که آزادسازی خرمشهر رقم خورد. مدال‌های طراحی‌شده نیز مرتبط با سالروز آزادسازی خرمشهر است.

صابری با تقدیر از خدمات شرکت نفت و گاز اروندان به ورزش شهرستان خرمشهر، بیان کرد: شهرستان خرمشهر برای نخستین بار میزبان مسابقات فوتبالی در چنین سطح کشوری است، انتظار می‌رود که دستگاه‌های توانمند حمایت‌های بیشتری برای برگزاری این برنامه ملی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط برای برگزاری لیگ جام حذفی در خرمشهر فراهم است، همه مسئولان در خرمشهر و استان خوزستان حتی در فدراسیون و وزارت برای برگزاری این دور از مسابقات در خرمشهر آمادگی و هم‌افزایی خوبی دارند، امیدواریم نتیجه این هم‌افزایی‌ها را با آغاز مسابقات لیگ جام حذفی در خرمشهر شاهد باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر همچنین در تشریح زمان آغاز مسابقات اظهار داشت: متولی اعلام زمان آغاز این دور از مسابقات لیگ جام حذفی در خرمشهر فدراسیون فوتبال است اما بر اساس اعلام آقای ساکت در جلسه اخیر سوم یا نهم خرداد زمان احتمالی آغاز مسابقات در خرمشهر خواهد بود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار