تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کتک کاری دو پرسپولیسی سرمزار اولادی!
به گفته‌ شاهدان عینی این ستاره‌ کنونی فوتبال پس از مشاهده بازیکن اسبق پرسپولیس به سمت وی حمله‌ور شد و با حالت عصبانیت گفت: «تو باعث و بانی بسیاری از اتفاقات تلخ زندگی مهرداد بودی.»
یکی از ستاره‌های فعلی فوتبال ایران که امروز برای خواندن فاتحه بر سر خاک اولادی رفته بود، پس از مشاهده «بازیکن اسبق پرسپولیس» با عصبانیت به سمت وی حمله‌ور شد!

جنجال پیش آمده بر سر مزار مهرداد اولادی سوژه رسانه ها شد و حتی در چنین مراسمی هم فوتبالی ها دست از دعوا و درگیری برنداشتند.

کتک کاری دو پرسپولیسی فعلی وسابق سرمزار اولادی

اما ماجرای درگیرشدن دو فوتبالیست قرمز چه بود؟ گویا روز شنبه هنگامی که یکی از ستاره‌های فعلی فوتبال ایران برای فاتحه‌خوانی سر مزار مهرداد اولادی حاضر شده بود، یکی از بازیکنان اسبق پرسپولیس را دید و بخاطر سابقه خصومت با او درگیر شد.

به گفته‌ شاهدان عینی این ستاره‌ کنونی پس از مشاهده بازیکن اسبق پرسپولیس به سمت وی حمله‌ور شد و با حالت عصبانیت گفت: «تو باعث و بانی بسیاری از اتفاقات تلخ زندگی مهرداد بودی.»

گفتنی است در لحظه رخ دادن این درگیری چند نفر دیگر نیز در صحنه حضور داشتند که برای بالا نگرفتن غائله بازیکن اسبق را از محل آرامگاه خارج کردند.
:
:
:
آخرین اخبار