تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۹۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جذب 5 هزار معلم در سال جاری
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۵ آزمون استخدامی برای جذب حداقل ۵ هزار نفر در این وزارتخانه، برگزار می کند
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۵ آزمون استخدامی برای جذب حداقل ۵ هزار نفر در این وزارتخانه، برگزار می کند.

به گزارش فارس، محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری که امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت:امسال برای دانشگاه فرهنگیان سال حساس و نقطه عطفی است و خروجی های آن تحویل نظام آموزشی می شوند و دستاوردهایش از نظر کمی و کفی نظام تعلیم و تربیت را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی در خصوص فارغ التحصیلان امسال دانشگاه فرهنگیان گفت: یک‌ بخش افرادی هستند که از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه شدند که حدود 12 هزار نفر مهر ماه امسال وارد مدارس می شوند.

مهرمحمدی ادامه داد: 5 هزار نفر نیز از طریق آزمون استخدامی در حال طی دوره های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هستند که مهر ماه وارد مدارس می شوند.

وی در خصوص ورودی های امسال دانشگاه فرهنگیان اظار داشت: ظرفیت ما 12 هزار نفر است که بخشی از طریق آزمون استخدامی و برخی از کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: دو روش در نظر گرفتیم اول اینکه 7 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و 5 هزار نفر از طریق آزمون سراسری یا برعکس انجام شود.
:
:
:
آخرین اخبار