تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۹۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشریح جزييات درگيري در شهرستان اندیمشک
در نزاع دسته جمعي كه 30 فروردين ماه امسال صورت گرفت يك نفر در اثر تير اندازي با اسلحه شكاري و شدت جراحت وارده در ناحيه سر و صورت به قتل رسيد و 11 نفر ديگر مصدوم و مجرح شدند
دادستان عمومي و انقلاب انديمشك جزئيات درگيري هفته گذشته در اين شهرستان را تشريح كرد.

صادق جعفري چگني روز يكشنبه گفت:در نزاع دسته جمعي كه 30 فروردين ماه امسال صورت گرفت يك نفر در اثر تير اندازي با اسلحه شكاري و شدت جراحت وارده در ناحيه سر و صورت به قتل رسيد و 11 نفر ديگر مصدوم و مجرح شدند.

وي با اشاره به اينكه در اين نزاع دسته جمعي چند واحد مسكوني نيز به آتش كشيده شدند افزود:اين درگيري ميان دو خانواده از طايفه عبدولي ساكن در منطقه بهارستان و به دليل دستگيري يكي از عوامل توزيع مواد مخدر در سال گذشته رخ داد.

صادقي چگني افزود: سال گذشته يك زن به اتهام نگهداري 3،5 كيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين در منزل دستگير شد اما خانواده وي با اين ادعا كه مواد كشف شده متعلق به شوهر متهم مي‌باشد به منزل خانواده وي هجوم آوردند.

وي گفت: همسر متهم نيز پيش از اين به دليل نگهداري و خريد و فروش مواد مخدر دستگير شده و هم‌اكنون در زندان به سر مي‌برد.

دادستان عمومي و انقلاب انديمشك تاكنون بيش از 13 نفر از عوامل اصلي درگيري به همراه يك قبضه اسلحه شكاري به اتهام شركت در نزاع، اخلال در نظم عمومي، تحريق عمدي دستگير و پرونده در اين خصوص تشكيل شد.

جعفري چگني افزود: تعدادي از متهمان نيز به شهرستان كوهدشت و ساير حوزه‌هاي قضايي همجوار متواري شدند كه تعقيب و شناسايي اين افراد توسط مراجع انتظامي، اطلاعاتي و امنيتي ادامه دارد.

وي با اشاره به استقرار نيروي انتظامي و يگان ويژه استان و حضور فعال نيروي مقاومت بسيج در برقراري ايست‌هاي بازرسي گفت:در حال حاضر منطقه در آرامش كامل مي‌باشد ضمن اينكه از ظرفيت بزرگان و ريش‌سفيدان ساير طوايف شهرستان نيز در جهت مشاركت اجتماعي طرفين درگيري و ايجاد امنيت و جلوگيري از درگيري‌هاي مجدد، جلساتي تشكيل شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار