تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۹۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر بزرگداشت مقام معلم خوزستان:
انتخاب معلم الوار گرمسيری بعنوان معلم منتخب خوزستان
دبیر بزرگداشت مقام معلم خوزستان از انتخاب معلم الوارگرمسیری در حركتی انسانی به عنوان معلم منتخب این استان برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد
دبیر بزرگداشت مقام معلم خوزستان از انتخاب معلم الوارگرمسیری در حركتی انسانی به عنوان معلم منتخب این استان برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد.

حرج چلداوی اظهار كرد: امسال دستورالعمل برنامه ریزی تكریم و بزرگداشت مقام معلم با سال های قبل تفاوت بسیاری كرده و به مناطق و استان تفویض اختیار شده است.

وی افزود: در این دستورالعمل بر اجرای برنامه های مدرسه محوری، محلی و منطقه ای تأكید بسیاری شده است.

دبیر بزرگداشت مقام معلم خوزستان تصریح كرد: باید فرهنگ سازی شود تا به جای آموزش و پرورش مردم و سایر مسئولان از معلمان تقدیر كنند.

چلداوی خبر داد: روز ۱۲ اردیبهشت مراسم باشكوهی برای معلمان خوزستان برگزار خواهیم كرد. در این مراسم از هر منطقه آموزش و پرورش استان از یك معلم منتخب و نماینده سایر معلمان آن منطقه تقدیر می كنیم.

وی با اشاره به تقدیر ۴۰ معلم در این مراسم ادامه داد: دیدگاه ما این است كه همه معلمان نمونه و شایسته تقدیر هستند ولی در این مراسم از معلمان به عنوان نماینده سایر همكارانشان در آن منطقه تقدیر خواهیم كرد.

دبیر بزرگداشت مقام معلم خوزستان بیان كرد: امسال همچون سال های قبل وزارت آموزش و پرورش اقدام به انتخاب معلمان نمونه كشوری نكرده و از ما خواستند تا تنها یك معلم منتخب را به آنها معرفی كنیم. آموزش و پرورش خوزستان در اقدامی انسانی معلم الوار گرمسیری كه در حین انجام كار دچار حادثه تصادف شده و در آن تصادف همسر معلم خود را از دست داد، ‌ عنوان معلم منتخب استان برای دیدار با مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب كرد.

چلداوی اضافه كرد: پسر این معلم در حادثه دچار مرگ مغزی شده و معلم برای اهدای اعضای فرزندش رضایت داد.

وی با اشاره به اینكه بالای ۶۰ هزار فرهنگی در خوزستان فعال است، گفت: ۱۵ اردیبهشت نیز مراسم تقدیر از پیشكسوتان فرهنگی است كه با همكاری كانون بازنشستگان فرهنگی خوزستان برگزار خواهد شد.

دبیر بزرگداشت مقام معلم خوزستان عنوان كرد: زیارت قبور شهدا به منظور تجدید بیعت با آنها، دیدار با خانواد معظم شهدا و ایثارگران فرهنگی، حضور گسترده در نماز جمعه، ‌ دیدار با علمای استان به ویژه نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز از دیگر برنامه های هفته معلم در استان است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار