تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
امدادرسانی به 2900 خانوار سیل‌زده خوزستانی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به 2900 خانوار آسیب‌دیده خوزستانی، از ابتدای وقوع سیل اخیر تا امروز خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به 2900 خانوار آسیب‌دیده خوزستانی، از ابتدای وقوع سیل اخیر تا امروز خبر داد.

علی خدادادی با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای بحران سیل در خوزستان تا امروز (6 اردیبهشت ماه) به 2 هزار و 900 خانوار آسیب‌دیده متشکل از 15 هزار نفر، امدادرسانی شده است و از ابتدای بحران تاکنون در مجموع، 615 امدادگر و نجات‌گر فعالیت داشته و خدمات امدادی را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت در مجموع 203 باب منزل مسکونی درگیر سیل توسط امدادگران جمعیت هلال احمر، از آب تخلیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در این مدت 50 سورتی پرواز به وسیله 2 فروند بالگرد، بیش از 60 دستگاه آمبولانس و خودروهای پشتیبانی و 8 فروند قایق جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده خوزستان به کارگرفته شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی و توزیع امکانات در مناطق سیل زده خوزستان، عنوان کرد: تاکنون 1222 تخته چادر امدادی، بیش از 7600 تخته پتو، 27 هزار مترمربع موکت و دیگر اقلام مورد نیاز در میان مناطق سیل‌زده استان توزیع شده است.

خدادادی گفت: همچنین 169 هزار بطری آب معدنی، 6 هزار کیلو انواع حبوبات، 1800 کیلو قند و شکر و چای، 15 هزار پرس غذای گرم،42 هزار قوطی کنسرو و 103 قرص نان از جمله مواد خوراکی است که تا امروز در مناطق سیل‌زده خوزستان توزیع شده است. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار