تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری‌زاده:
مذاکره استقلال با اسکوچیچ را نه تکذیب و نه تایید می‌کنم
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با اشاره به این که براساس ابلاغ سازمان لیگ، در بازی‌های هم‌زمان خانگی دو تیم فولاد و استقلال خوزستان، قرمزپوشان باید در ورزشگاه غدیر بازی کنند، گفت: چنانچه آبی‎پوشان در هفته آخر از شانس قهرمانی برخوردار باشند، این آمادگی را داریم که در این زمینه با آن‎ها تعامل کنیم.

علیرضا اژدری‌زاده در ابتدا در خصوص نتیجه ضعیف کسب شده توسط فولاد در دیدار برابر استقلال تهران اظهار کرد: قشنگی فوتبال به این است که برخی بازی‌هایی که انسان فکر می‌کند آسان است، سخت از آب در می‌آید و گاهی اوقات نیز تصور می‌شود بازی را می‌بریم ولی نمی‌بریم و یا فکر می‌کنیم نمی‌بریم ولی می‌بریم؛ این‌ها زیبایی‌های فوتبال هستند.

وی با اشاره به بازی این هفته برابر استقلال اهواز نیز گفت: در این بازی با این که دنبال سه امتیاز هستیم ولی به هیچ عنوان خودمان را از پیش برنده نمی‌دانیم. من بیشتر بازی‌های استقلال اهواز را در این فصل دیده‌ام و تلاش بازیکنان جوان این تیم و همچنین کادر فنی آن‌ها برای من قابل احترام و تحسین است و به نظرم حیف شد این تیم سقوط کرد. امیدوارم آن‌ها مجددا بتوانند با تلاش خود به لیگ برتر بازگردند.

اژدری‌زاده افزود: آن چیزی که برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است، این است که از سه بازی آینده‌مان بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم تا وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی با تاکید بر این که در داربی اهواز برای برد به زمین خواهیم رفت، گفت: با وجود این، پیش‌بینی این بازی و نتیجه آن از حالا خیلی سخت است.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک شدن به انتهای لیگ آیا تمهیداتی اندیشیده‌اند که بازیکنان تیم مانند بازی با استقلال بی‌انگیزه ظاهر نشوند؟ عنوان کرد: من اعتقاد ندارم که در بازی با استقلال تهران بی‌انگیزه بودیم. به نظر من استقلال تیم بسیار با شخصیت و خوبی است. آن‌ها تیم دوم جدول هستند.

وی در این خصوص اضافه کرد: درست است که ما در نیم‌فصل دوم روند خوبی داشتیم ولی در هر صورت فوتبال است و گاهی اوقات آن روی سکه به سراغ ما می‌آید.

اژدری‌زاده با اشاره به دربی تهران، خاطرنشان‌کرد: همان گونه که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد پرسپولیس با چهار گل استقلال را شکست دهد، کسی هم فکر نمی‌کرد در بازی ما با استقلال چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. گاهی اوقات یک تیم 90 دقیقه به سمت چارچوب توپ می‌زند ولی وارد دروازه نمی‌شود و گاهی اوقات نیز سه توپ زده می‌شود و هر سه وارد دروازه می‌شود که این اتفاق دوم برای ما در بازی با استقلال رخ داد و جزو اتفاقات فوتبال است.

او خاطرنشان‌کرد: در آن بازی اگر داور نیز در یکی از صحنه‌ها بهتر قضاوت می‌کرد، می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. ضمن این‌که ما یک گل سالم هم زدیم که داور قبول نکرد. اگر این اشتباهات نبود شاید می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم و یا حتی ببریم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان تاکید کرد: ما اصلاً به افتادن و حداقل‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط به دنبال این هستیم که روند خوب‌مان در نیم‌فصل دوم را تا انتها ادامه بدهیم و امیدواریم که این اتفاق نیز رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ را برای فصل آینده می‌خواهند یا خیر؟ گفت: او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد ولی بعد از پایان فصل باید با هیات مدیره جلسه‌ای در این خصوص برگزار کنیم و بعد نظر نهایی را بدهیم.

اژدری‌زاده در واکنش به این پرسش که آیا مذاکره استقلال با اسکوچیچ را برای هدایت این تیم در فصل آتی تکذیب می‌کند یا خیر؟ عنوان کرد: من این موضوع را نه تکذیب و نه تایید می‌کنم؛ من نیز این موضوع را از رسانه‌ها شنیده‌ام ولی کسی در این خصوص با من صحبت نکرده است و طبیعتاً چیزی را که نمی‌دانم و اطلاع ندارم، درمورد آن اظهارنظر نمی‌کنم؛ ولی این را می‌گویم که هیچ کسی از جای رسمی در این باره با من صحبت نکرده است.

او درباره میزبانی هم زمان تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد در هفته‌های بیست‌وهشتم و سی‌ام لیگ و این که کدام یک از این دو تیم باید در تختی و کدام در ورزشگاه غدیر بازی کند نیز تصریح کرد: ما بر اساس ابلاغ سازمان لیگ عمل می‌کنیم؛ چیزی که آن‌ها اعمال کردند این است که ما باید در غدیر و استقلالی‌ها در تختی بازی کنند و به هر دو تیم نیز ابلاغ شده است.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که اگر استقلال خوزستان در هفته آخر شانس قهرمانی داشته باشد نیز، باز هم باید در تختی بازی کند؟ خاطرنشان‌کرد: براساس ابلاغ سازمان لیگ، بازی آخر نیز به همین صورت است ولی آمادگی این را داریم که با استقلالی‌ها بر سر این موضوع تعامل کنیم، چرا که آن‌ها درصدد کسب افتخار برای خوزستان هستند و همه باید تلاش کنیم که نقشی در این افتخار داشته باشیم. البته این تعامل بستگی به نتایج خودمان نیز دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار