تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۱۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار تاکید کرد:
لزوم تسریع در بازسازی کارخانه قند شوش
امید مردم به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند شوش است چرا که باراه‌اندازی این کارخانه موجبات رونق کشاورزی و همچنین ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان فراهم خواهد شد
فرماندار شهرستان شوش گفت: امید مردم به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند شوش است چرا که باراه‌اندازی این کارخانه موجبات رونق کشاورزی و همچنین ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان فراهم خواهد شد.

رضا نجاتی در بازدید از روند بازسازی مجدد کارخانه قند شوش ضمن تشکر از همه دستگاه‌هایی که در شروع به کار بازسازی این کارخانه نقش داشتند، اظهارکرد: با توجه به این‌که روند کار بازسازی در حال انجام است، باید ضمن رعایت کیفیت، تسریع در روند کار صورت گیرد.

وی افزود: همه تلاش مجموعه شهرستان شوش در جهت بازسازی مجدد این کارخانه و قرار گرفتن در چرخه تولید می‌باشد و دولت با توجه به اهمیت بازسازی کارخانه قند شوش اهتمام ویژه‌ای را در این خصوص داشته و اعتبار لازم را پیش بینی کرده است.

نجاتی تصریح کرد: تیمی که در جلسات مربوطه تعیین شد، ضرورت دارد به‌طور مستمر نسبت به بازدید و ارائه گزارش از روند کار بازسازی کارخانه قند اقدام کند.

فرماندار شهرستان شوش، خواستار شتاب بخشی به روند بازسازی کارخانه قند شوش به صورت کیفی شد و عنوان کرد: آنچه برای ما مهم است هم کیفیت کار و هم انجام کار ب راساس برنامه زمانبندی‌شده است که باید در این خصوص نظارت جدی صورت گیرد.

وی، بر بازسازی کارخانه قند شوش بر اساس معیارهای استاندارد تاکید کرد و گفت: این کارخانه بعد از 10 سال تعطیلی لازم است تا به صورت اساسی تعمیر تا در آینده دچار مشکل نشود.

نجاتی با اشاره به نامگذاری امسال با شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید با تلاش و عمل و همچنین برنامه ریزی مناسب در جهت راه اندازی این کارخانه تلاش شود.

کارخانه قند شوش در سال 1354 تاسیس و در سال 1363 به بهره برداری رسید. این کارخانه پس از تعطیلی در سال 1382 و با اعلام ورشکستگی در اختیار اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه قرار گرفت.

تعطیلی کارخانه قند شمال خوزستان علاوه بر بیکاری کارگران این شرکت و تشدید بیکاری در منطقه موجب توقف کشت محصول چغندر قند در شمال خوزستان شد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: کارخانه قند شوش
:
:
:
آخرین اخبار