تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۲۱۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمع‌آوری وانت‌های میوه‌فروش از حاشیه اتوبان‌ها
به منظور ساماندهی وانت‌هایی که در حاشیه خیابان‌ها و اتوبان‌ها اقدام به میوه‌فروشی می‌کنند؛ محل‌هایی با عنوان "نقاط سبز" در نظر گرفته شده است / در این طرح، وانت‌های میوه‌فروش که با ایجاد سدمعبر، موجب اختلال ترافیکی در اتوبان‌ها می‌شوند و همچنین وانت‌های دوره‌گرد؛ به نقاط تعیین‌شده منتقل خواهند شد
سرپرست سازمان خدمات شهری شهرداری اهواز از تعیین نقاط سبز جهت ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش خبر داد.

علیرضا حلاج اظهار کرد: به منظور ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش دوره‌گرد و وانت‌هایی که در حاشیه خیابان‌ها و اتوبان‌ها اقدام به میوه‌فروشی می‌کنند؛ محل‌هایی با عنوان "نقاط سبز" در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این طرح، وانت‌های میوه‌فروش که با ایجاد سدمعبر، موجب اختلال ترافیکی در اتوبان‌ها می‌شوند و همچنین وانت‌های دوره‌گرد؛ به نقاط تعیین‌شده منتقل خواهند شد. از آنجا که فروش میوه از سوی وانت‌داران قانونی نیست این طرح به صورت موقت اجرا خواهد شد.

حلاج با بیان این‌که این نقاط در زمین‌های خالی حاشیه اتوبان‌ها و در دسترس شهروندان قرار دارند، ادامه داد: زمین‌های خالی واقع در خیابان کارگر، نبش پردیس، خیابان 22 بهمن، میدان ولایت، خیابان لشگر و مسیر ماهشهر جنب استخر آزادی از این نقاط هستند.

وی گفت: همچنین سازمان خدمات شهری شهرداری اهواز درصدد اخذ حکمی از دادگستری به منظور برخورد قانونی با افرادی است که نسبت به دیوارنویسی و نصب برگه‌های تبلیغاتی در اماکنی عمومی اقدام می‌کنند.

سرپرست سازمان خدمات شهری اهواز اظهار کرد: در همین راستا، با افرادی که اقدام به تخلیه نخاله در مناطق شهری می‌کنند، با حکم قضایی برخورد خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار