تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۲۱۰۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
خسارت ۵۷۵ میلیارد ریالی سیلاب اخیر در اندیمشک
طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۵۷۵ میلیارد ریال پس از سیلاب به تأسیسات شهری اندیمشک خسارت وارد آمده و پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت آن آغاز شده است
فرماندار اندیمشک گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۵۷۵ میلیارد ریال پس از سیلاب به تأسیسات شهری اندیمشک خسارت وارد آمده و پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت آن آغاز شده است.

حمید رضا گودرزی با بیان اینکه سیلاب اخیر خسارت‌های گسترده‌ای بر بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک و تاسیسات شهری شهرستان وارد کرده است، اظهار داشت: بیشترین خسارت وارد شده به بخش کشاورزی اندیمشک است و اراضی‌های کشت و تولید محصولات کشاورزی شهرستان پس از سیلاب اخیر دچار صدمات جدی شده‌ و برخی از اراضی کشاورزی شهرستان تا صددرصد تخریب شدند.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از 575 میلیارد ریال پس از سیلاب به تاسیسات شهری اندیمشک خسارت وارد آمده و پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت آن آغاز شده است.

وی افزود: به شهرداری اندیمشک پس از سیلاب اخیر در  مجموع بیش از 150 میلیارد ریال خسارت وارد آمده است در حوزه شهری اندیمشک نیز به تاسیسات برق بلوارها، جداول دفع فاضلاب و زیرسازی خسارت جدی وارد شده و کانال علی کمال اندیمشک به صورت کامل تخریب شده است.

گودرزی بیان کرد: همچنین سیلاب اخیر بیش از 46 میلیارد ریال به بخش راه و ارتباطی اندیمشک در بخش شهری و روستایی خسارت وارد کرده که این موضوع تردد در برخی مسیرهای ارتباطی کوهستانی شهرستان را برای شهروندان سخت کرده است.

وی گفت: پس از سیلاب اخیر بیش از 235 خانه در بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک دچار خسارت شده‌اند که خسارت وارد شده به این منازل بیش از 37 میلیارد ریال تعیین شده است.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد: در بخش الوار گرمسیری اندیمشک نیز پس از سیلاب  60 خانه تخریب شده است و به 100 واحد دیگر نیز خسارت وارد شده است و در بخش مرکزی اندیمشک نیز 10 خانه تخریب و 30 واحد تعمیری و در شهر اندیمشک پنج واحد تخریبی و 30 واحد تعمیری پس کنترل و مهار سیلاب داشته‌ایم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار