تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۰۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه ریزی برای کاهش گازهای گلخانه ای در خوزستان
مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان بر اجرایی شدن برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست در استان به تعهد کاهش 12 درصدی گازهای گلخانه ای تاکید کرد
خوزنیوز: در جلسه شورای اداری محیط زیست استان، بر برنامه ریزی جهت کاهش گازهای استان تاکید شد.

برنامه ریزی برای کاهش گازهای گلخانه ای در خوزستان

به گزارش خوزنیوز؛ احمدرضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن تأکید بر اجرایی شدن برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست در استان به تعهد کاهش 12 درصدی گازهای گلخانه ای اشاره نمود و گفت: موقعیت استان خوزستان به گونه ای است که ما می توانیم در این زمینه فعالیت داشته و سهم عمده ای در این حوزه ایفاء نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت احقاق حق محیط زیست و جلوگیری از دخل و تصرفات غیر قانونی مناطق اشاره نمود و گفت: ما باید از تمام توان خود برای برخورد با متخلفین این حوزه استفاده نمائیم و برخورد قاطعی با تخلفات محیط زیستی داشته باشیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان از رؤسای واحدهای تابعه محیط زیست استان خواست تا در زمینه مدیریت پسماند در حوزه خود بیشتر تلاش نمایند و تأکید بر تلاش برای ساماندهی پسماندهای شهری داشت.

لاهیجان زاده داشتن ارتباط مؤثر با مسئولین شهرستان را یکی از راه های موفقیت در مدیریت دانست و گفت: ما باید از تمام توان ارتباطی خود برای رفع مشکلات شهرستان ها با مشارکت سایر مسئولین استفاده نمائیم و از نزدیک مسئولین را با وظایف و مشکلات محیط زیست آشنا نمائیم.

وی در زمینه توسعه برنامه های آموزشی، به استمرار فعالیت محیط یاران در استان تأکید کرد و گفت: برنامه های خوبی در این زمینه با آموزش و پرورش استان هماهنگ  شده که می تواند در توسعه طرح محیط یار کمک کند.

لاهیجان زاده با تأکید بر پایان برنامه پنجم توسعه گفت: تمام بخش ها باید شاخص های کاری خود در این حوزه ها را نهادینه نمایند.

به گزارش خوزنیوز؛ در پایان نیز از 5 نفر از رؤسای ادارات تابعه محیط زیست استان که در حوزه خود کارهای شاخص انجام داده بودند تقدیر بعمل آمده که این ادارات اداره حفاظت محیط زیست دزفول، مسجدسلیمان، بندر ماهشهر ،دشت آزادگان و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان می باشند.
:
:
:
آخرین اخبار