تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۱۰۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز میزبان «هفته گرافیک» می‌شود
جمعی از طراحان گرافیک اهواز با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدچمران و پارک علم و فناوری خوزستان، هفته گرافیک را برگزار می‎کنند
خوزنیوز: جمعی از طراحان گرافیک اهواز با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدچمران و پارک علم و فناوری خوزستان، هفته گرافیک را برگزار می‎کنند.

این رویداد کم‎نظیر هنری که از تاریخ یازدهم تا پانزدهم اردیبهشت‎ماه در محل معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدچمران اهواز برگزار خواهد شد، شامل دو بخش نمایش پوسترهای تئاتر و نشست‎های تخصصی می‎باشد.

در بخش نمایشگاه این رویداد، منتخبی از پوسترهای تئاتر ایران و جهان به نمایش درخواهد آمد. این پوسترها که در قطع 70×50 با پشتیبانی حامیان هنر اهواز به چاپ می رسند در گالری مهر معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز به نمایش گذاشته می‎شوند.

نشست‎ها و کارگاه‎های تخصصی این رویداد نیز همگی با محوریت گرافیک برپا خواهند شد.

این نشست‎ها با هدف گسترش و پویایی هنر گرافیک، استفاده از ظرفیت‎های علمی و هنری خوزستان، ارتباط اساتید دانشگاه با طراحان گرافیک، آشنایی و انسجام طراحان گرافیک خوزستان تشکیل خواهند شد.

استاد قباد شیوا و استاد مسعود سپهر، از طراحان گرافیک برجسته ایران، به درخواست برگزارکنندگان، در هفته گرافیک اهواز سمینار خواهند داشت.

تمام نشست‎ها (به استثنای سمینار استاد مسعود سپهر) در محل آمفی تئاتر معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهند شد.

حضور تمام طراحان گرافیک و علاقمندان به این هنر در برنامه‎های یادشده آزاد خواهد بود.

اهواز میزبان «هفته گرافیک» می‌شود
:
:
:
آخرین اخبار