تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۱۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام خبر داد:
انصراف بندر امامی‌ها از میزبانی بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام انصراف تیم بسکتبال این باشگاه را از میزبانی جام باشگاه آسیا در سال 2016 خبر داد
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام انصراف تیم بسکتبال این باشگاه را از میزبانی جام باشگاه آسیا در سال 2016 خبر داد.

شاپور یاوری امروز ضمن تأیید انصراف از میزبانی بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: در بازدیدی که هیأت «فیبا» از شرایط میزبانی ما داشتند، اعلام شد که یک میلیون دلار بابت این میزبانی باید پرداخت شود که 350 هزار دلار از آن مبلغ، سهم باشگاه پتروشیمی بندر امام است.

وی ادامه داد: این مبلغ جدا از سایر هزینه‌های ما برای میزبانی و حضور در این رقابت‌هاست و این در توان باشگاه پتروشیمی بندر امام نیست و اگر هم باشد لازم است برای امور سازندگی در ورزش صرف شود.

مدیر‌عامل باشگاه پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: علاوه بر این هزینه‌ها، باید هزینه اسکان، غذا، عوامل، حق‌الزحمه داوران و برگزاری این رقابت‌ها نیز پرداخت شود که سر جمع مبلغ هنگفتی می‌شود، این مبالغ را می‌توان در جای دیگر برای رشد ورزش منطقه به‌کار برد.

یاوری در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این مسائل لیگ بسکتبال را به‌تازگی به‌پایان رسانده‌ایم و باید برای فصل آینده نیز برآورد هزینه کرده و آماده بستن مجموعه خود برای فصل آینده شویم و مجموع این هزینه‌ها باعث شد از تصمیم خود برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا انصراف دهیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهبهانی از ماهشهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
0
این پول ها را خرج مناطق محرو م استان و احداث مراکز ورزشی در مناطق محروم شود بخدا صوابش بیشتر است درود بر مدیرعال مردمی آقای یاوری آزاده دلاور
:
:
:
آخرین اخبار