تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۱۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد اندیمشک خبر داد:
تامین و اهدای 9 فقره جهیزیه به نوعروسان اندیمشکی
مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیمشک از اهدای 9 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این اداره از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیمشک از اهدای 9 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این اداره از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

خیرالله قلاوند امروز اظهار کرد: در قالب طرح اکرام و ایتام 9 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این اداره توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها اهدا شد.

وی افزود: این جهیزیه ها شامل فرگاز، فرش، سرویس آشپزخانه و پتو است که به ارزش 104 میلیون ریال به هر یک از این نوعروسان اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیمشک اضافه کرد: این موسسه در طول سال کمک‌های خوبی را در قالب تامین کمک هزینه تهیه جهیزیه، کمک هزینه درمان، بسته‌های پوشاک، لوازم‌التحریر و دیگر نیازهای ضروری به ایتام و نیازمندان شهرستان انجام می‌دهد.

قلاوند یادآور شد: امیدواریم حامیان و خیرین نیکوکار در خصوص تامین جهیزیه ایتام این اداره را بیشتر همراهی کنند تا شاهد رفع نیازهای خانواده‌های ایتام در این زمینه باشیم.

وی در پایان بیان کرد: خدمت‌رسانی به نیازمندان واقعی جامعه ارزش والایی دارد که در این میان و بر اساس سفارش پیامبر(ص) اکرام‌ ایتام از جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند متعال برخوردار است.

در حال حاضر 4 هزار و 982 خانواده با آماری بیش از 12 هزار نفر تحت پوشش و حمایت کمیته امداد اندیمشک قرار دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار