تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۱۱۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرهنگی دانشگاه شهیدچمران:
سیاست دانشگاه ایجاد فرصت برابر برای تمام تشکل‌ها است
معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که تحرک خوبی را در دانشگاه شاهد هستیم، گفت: سیاست ما بر مبنای ایجاد فرصت برابر برای تمام تشکل‌ها و با گرایش مختلف است
معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که تحرک خوبی را در دانشگاه شاهد هستیم، گفت: سیاست ما بر مبنای ایجاد فرصت برابر برای تمام تشکل‌ها و با گرایش مختلف است.

دکتر عبدالرحیم هوشمند با اشاره به فضای دانشگاه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در ارتباط با مرحله دوم انتخابات، تشکل‌ها برنامه‌های متعددی را در خواست داده بودند و در هفته جاری برنامه‌هایی در این خصوص در دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: سخنرانی چهره‌های سیاسی، مناظره، تریبون آزاد، پرسش و پاسخ و سایر برنامه‌ها از جمله فعالیت‌های دانشجویی در مرحله دوم انتخابات است؛ برنامه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دانشگاه در حال برگزاری است و فضای پرشور و نشاط وجود دارد.

معاون فرهنگی ‌و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که وظیفه داریم بستر فعالیت‌های دانشجویان را فراهم کنیم، تصریح کرد: از فعالیت دانشجویان استقبال می‌شود؛ سیاست ما در این خصوص بر اساس آیین‌نامه‌های وزارت علوم  و بر مبنای ایجاد فرصت برابر برای تمام تشکل‌ها با گرایش‌های مختلف است.

هوشمند ادامه داد: به دنبال ایجاد شرایط عادلانه برای فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی هستیم تا هر کس که صحبتی داشته باشد در قالب برنامه‌هایی که برگزار می‌شود، مطرح کند. در این برنامه‌ها مشکلات بیان و راهکارهای آن نیز پیشنهاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون روزانه چندین برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سطح دانشگاه برگزار می‌شود و خوشبختانه تحرک خوبی را در دانشگاه شاهد هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار