تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۲۱۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همایش حمایت از نامزدهای اصول‌گرایان در اهواز برگزار شد
همایش 10هزار نفری حمایت از نامزدهای اصول گرای راه یافته به مرحله دومین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در محوطه بیرونی مسجد ارشاد اهواز برگزار شد
همایش 10هزار نفری حمایت از نامزدهای اصول گرای راه یافته به مرحله دومین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در محوطه بیرونی مسجد ارشاد اهواز برگزار شد.

در این همایش شماری از نامزدهای مرحله اول حوزه انتخابیه اهواز ، حمیدیه ، باوی و كارون در حمایت از سه نامزد اصول گرای مرحله دوم یعنی سیدشكرخدا موسوی ، سیدشریف حسینی و شبیب جویجری سخنرانی كردند.

سیدكریم حسینی نامزد مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز نخستین سخنران این همایش بود كه به تبیین حساسیت این دوره از انتخابات پرداخت و گفت: نامزدهای اصول گرا در حوزه انتخابیه اهواز در مرحله اول انتخابات 300هزار رای كسب كردند كه این نشان از علاقه مردم به این جریان سیاسی دارد.

وی هدف از حضورش در این همایش را حمایت از سه نامزد اصول گرای راه یافته به مرحله دوم انتخابات ، احساس تكلیف و درخواست از طرفداران خود برای رای به سه نامزد این جریان سیاسی بیان كرد و خواستار حضور گسترده احاد مردم در انتخابات دهم اردیبهشت ماه شد.

حسینی بیان كرد :همه دلسوزان انقلاب و مدافعان حریم ولایت در این مكان جمع شده اند كه به دشمنان بفهمانند كه در دفاع از اركان نظام و حضور در انتخابات پیش رو تردید به خود راه نمی دهند و یكصدا و یكدل به نامزدهای اصول گرا رای می دهند.

حجت الاسلام سیدتاج الدین طباطبایی دیگر سخنران این همایش بود كه به بیان حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت جلوگیری از پروژه نفوذ دشمنان به اركان نظام اسلامی پرداخت و گفت: برای رضای خدا و امام شهدا به ائتلاف اصول گرایان رای دهید تا دشمنان سرخورده و مایوس شوند.

وی گفت: ملت ایران ، نمایندگانی می خواهند كه مرعوب امریكا نشوند ، اقتصاد را درون زا كنند و به مشكلات اساسی استان از جمله بیكاری و اشتغال بپردازند.

خیریه نیسی از نامزدهای مرحله اول حوزه انتخابیه اهواز نیز در حمایت از سه نامزد اصول گرا سخنان كوتاهی ایراد كرد.

محمدجعفر فلسفی مسئول ستاد ائتلاف اصول گرایان خوزستان این همایش را نمادی از وحدت اصول گرایان دانست و ابراز امیدواری كرد هشت نامزد اصول گرای شش حوزه انتخابیه خوزستان به جمع 10نماینده منتخب مرحله اول بپیوندند.

وی گفت: در این همایش كسانی حضور دارند كه در مرحله اول رقیب بودند و هم اكنون برای اهداف بلند جریان اصول گرا رفیق هستند و این چیزی است كه در دوره های گذشته انتخابات سابقه نداشته است.

سیدشكرخدا موسوی نماینده مردم اهواز ، حمیدیه ، باوی و كارون در مجلس شورای اسلامی و نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در سخنان انتخاباتی خود ، مجلس شورای اسلامی را به گلوگاه جنگ احد تشبیه كرد كه دشمنان همه تلاش خود را معطوف به نفوذ در آن كرده اند.

وی با بیان اینكه در مرحله بسیار حساسی در این مقطع از انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و با حضور در انتخابات نباید اجازه خودنمایی به دشمنان را بدهیم اظهار داشت: دشمنان همه تلاش خود را برای به زانو درآوردن نظام اسلامی به انجام رسانده اند ولی به لطف الهی و حضور مثال زدنی شما مردم همه تیرهای دشمنان به سنگ خورده و هم اكنون نیز این حضور شما در انتخابات است كه دشمنان را ناامید خواهد كرد.

این نامزد مرحله دوم انتخابات دهم مجلس در حوزه انتخابیه اهواز ، حمیدیه ، باوی و كارون با تصریح با این مطلب كه انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت ها و جانفشانی شهدا ، امام شهدا است و تاكنون هزینه های زیادی برای حفظ آن شده است افزود: به عنوان سربازی كوچك در خدمت انقلاب و كشور بوده و مصمم به ادامه راه پرافتخار شهدا و امام راحل هستیم.

وی عملیاتی كردن اقتصاد مقاومتی ، جنگ با بیكاری و دفاع از انقلاب و آرمان های آن را از اهداف خود پس از راهیابی به مجلس دهم عنوان كرد.

سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز ، حمیدیه ، باوی و كارون در مجلس نهم و نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی نیز اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی ، جلوگیری از تبعیض ، تعمیق وحدت را از اهداف و برنامه های خود بیان كرد و گفت: ما (اصول گرایان)در خدمت به مردم متحد هستیم ودست در دست هم پیمان می بندیم كه برای خدمت به مردم و انقلاب از هیچ كوششی دریغ نكنیم.
وی گفت: همه مردم باید در دهم اردیبهشت ماه بار دیگر در صحنه حضور یابند و به نامزدهای اصول گرا رای دهند.

شبیب جویجری نماینده ادوار مجلس و دیگر نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم گفت: جریان اصول گرا كارآمد بوده و از بعد نیز كارآمدتر خواهد بود و مطالبات مردم در حوزه های مختلف را پیگیری تا رضایت مردم شریف جلب شود.

وی گفت: باید مدیریت استانی برای حل مشكلات مردم هماهنگ تر شده تا گره های مردم باز شود.

جویجری به نكته نیز اشاره كرد كه باید انتخابات مرحله دوم بسیار پرشورتر از مرحله اول برگزار شود و شاهد حضور بیش از یك میلیون نفر از چهار شهرستان حوزه انتخابیه باشیم.

در این همایش بروشورهای تبلیغاتی سه نامزد منتسب به جریان اصول گرایی نیز توزیع شد.

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دهم اردیبهشت ماه در شش حوزه انتخابیه اهواز ، مسجدسلیمان ، ماهشهر ، آبادان ، بهبهان و ایذه و باغملك برگزار می شود و نامزدهای مرحله دوم انتخابات تنها یك روز فرصت تبلیغات رسمی دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار