تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۱۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شنبه؛
دانشکده معماری دانشگاه صنعتی دزفول افتتاح می‌شود
فاز نخست دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول شنبه 11 اردیبهشت‌ماه بهره‌برداری می‌شود
فاز نخست دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول شنبه 11 اردیبهشت‌ماه بهره‌برداری می‌شود.

دکتر محمدرضا عصاری رئیس دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با اعلام این خبر اظهار کرد: ساختمان این دانشکده بخشی از ساختمان شیخ انصاری بوده که نقشه تغییر کاربری آن از یک سال پیش تهیه شد.

وی افزود: فرآیند تغییر کاربری این ساختمان از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد و فاز اول آن شنبه آینده، 11 اردیبهشت‌ماه افتتاح خواهد شد؛ فاز دوم این دانشکده نیز مهرماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با اشاره به این‌که کلاس‌های رشته معماری پیش از این به‌صورت پراکنده و در ساختمان‌های مختلف برگزار می‌شد، گفت: با افتتاح این ساختمان گروه معماری یک فضای مستقل خواهد داشت؛ زیربنای فاز اول این ساختمان حدود 1500 مترمربع است و با افتتاح فاز دوم نیز همین مقدار به زیربنای ساختمان این دانشکده اضافه خواهد شد.

عصاری با بیان این‌که در حال حاضر این دانشگاه در رشته معماری در مقطع کارشناسی و در رشته‌های معماری و شهرسازی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند، خاطرنشان کرد: ظرفیت فاز اول ساختمان مستقل این رشته حدود 260 دانشجو است و با بهره‌برداری از فاز دوم این ظرفیت تا حدود 500 دانشجو افزایش خواهد یافت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار