تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۱۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجلیل از 40 معلم خوزستانی در هفته معلم
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با تبریک فرارسیدن هفته معلم گفت: 40 معلم منتخب خوزستانی در هفته معلم تقدیر و تجلیل می‌شوند
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با تبریک فرارسیدن هفته معلم گفت: 40 معلم منتخب خوزستانی در هفته معلم تقدیر و تجلیل می‌شوند.

محمد تقی‌زاده رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان، تصریح کرد: امسال دستورالعمل برنامه‌ریزی تكریم و بزرگداشت مقام معلم با سال‌های گذشته تفاوت بسیاری كرده و به مناطق و استان تفویض اختیار و بر اجرای برنامه‌های مدرسه‌محوری، محلی و منطقه‌ای تأكید بسیاری شده است.

وی با بیان این‌که باید فرهنگ‌سازی شود تا به‌جای آموزش‌و‌پرورش مردم و دیگر مسئولان از معلمان تقدیر كنند، گفت: ۱۲ اردیبهشت مراسم باشكوهی برای معلمان خوزستان برگزار می‌شود که در این مراسم از هر منطقه آموزش‌و‌پرورش استان از یك معلم منتخب به‌عنوان  نماینده دیگر معلمان آن منطقه تقدیر خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به تقدیر از ۴۰ معلم در این مراسم، تصریح کرد: دیدگاه ما این است كه همه معلمان نمونه و شایسته تقدیر هستند ولی در این مراسم از معلمان به‌عنوان نماینده دیگر همكارانشان در آن منطقه تقدیر خواهیم كرد.

وی بیان كرد: امسال وزارت آموزش‌وپرورش اقدام به انتخاب معلمان نمونه كشوری نكرده است و از استان‌ها خواستند تا تنها یك معلم منتخب به وزارت معرفی شود؛ در این راستا آموزش‌وپرورش خوزستان در اقدامی انسانی معلم الوار گرمسیری را كه حین انجام كار دچار حادثه تصادف شده و در آن تصادف همسر فرهنگی خود را از دست داد،‌ به‌عنوان معلم منتخب استان برای دیدار با مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب و معرفی كرد. پسر این معلم در همان حادثه دچار مرگ مغزی که سپس اعضای بدنش اهدا شد.

تقی‌زاده با اشاره به این‌كه بیش از 65 هزار فرهنگی در خوزستان فعالیت می‌کنند، گفت: ۱۵ اردیبهشت‌ماه نیز مراسم تقدیر از پیشكسوتان فرهنگی با همكاری كانون بازنشستگان فرهنگی خوزستان برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در خوزستان عنوان كرد: زیارت قبور مطهر شهدا و تجدید بیعت با آن‌ها، دیدار با خانواد معظم شهدا و ایثارگران فرهنگی، حضور گسترده در نماز جمعه و دیدار با علمای استان به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در استان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار