تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۱۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از تجهیز و بهسازی اورژانس بیمارستان سینا رونمایی شد
خوشبختانه با مساعدت و همکاری دکتر ایدنی رئیس دانشگاه در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت اعتباراتی ویژه ای به بیمارستان سینا تعلق گرفت که توانستیم اورژانس بیمارستان را تجهیز و بهسازی نمائیم
خوزنیوز: از تجهیز و بهسازی اورژانس بیمارستان سینا با حضور دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه، دکتر میثم معزی مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه، دکتر صاحب حسینی نژاد رئیس بیمارستان سینا، فرماندار، شهردار، اعضای شورا شهر و نیروی انتظامی شهرستان کارون رونمایی شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر حسینی نژاد در این مراسم گفت: خوشبختانه با مساعدت و همکاری دکتر ایدنی رئیس دانشگاه در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت اعتباراتی ویژه ای به بیمارستان سینا تعلق گرفت که توانستیم اورژانس بیمارستان را تجهیز و بهسازی نمائیم.

وی افزود: در طی سالیان گذشته با وجود خدمات ویژه ای که در اورژانس بیمارستان ارائه می شد، متاسفانه اعتبارات کافی جهت بازسازی و بهسازی تامین نشده بود.

رئیس بیمارستان سینا ادامه داد: امیدواریم که در آینده ای نزدیک با افتتاح اورژانس تخصصی با فضای کافی در انتهای جاده ساحلی بتوانیم رضایت بیشتر مردم منطقه را کسب نمائیم.

در ادامه دکتر نظری ضمن تشکر از دکتر حسینی نژاد بیان داشت: خوشبختانه شاهد تحولات چشمگیری در بیمارستان سینا بوده ایم و در چندین ماه اخیر در قالب هتلینگ شاهد تعمیرات اساسی بخش عفونی بیمارستان بوده و اکنون نیز شاهد توسعه و نوسازی اورژانس بیمارستان هستیم.
:
:
:
آخرین اخبار