تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۱۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‎نشان:
صعود به لیگ برتر، کمترین لیاقت نفت آبادان است
سرمربی تیم فوتبال صنعت‎ نفت آبادان با بیان این‎که صعود به لیگ برتر کمترین لیاقت تیمش است، ابراز امیدواری کرد این تیم با سه فاکتور هم‎بستگی، رفاقت و انگیزه به این مهم دست پیدا کند
سرمربی تیم فوتبال صنعت‎ نفت آبادان با بیان این‎که صعود به لیگ برتر کمترین لیاقت تیمش است، ابراز امیدواری کرد این تیم با سه فاکتور هم‎بستگی، رفاقت و انگیزه به این مهم دست پیدا کند.

نادر دست‎نشان در ابتدا درخصوص برد ارزشمند تیمش در دیدار برابر مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم، چراکه مس از هر لحاظ تیم کامل و از هر نظر نیز آماده پیروز شدن بود.

وی مس کرمان را تیمی با امکانات بسیار خوب توصیف کرد و افزود: آن‎ها با تیم کاملی که داشتند، بازی را برای ما سخت کرده بودند ولی خوشبختانه با شناخت و تحلیل خوبی که از سیستم و بازیکنان تیم حریف داشتیم، برنامه‎های‎مان را به درستی پیاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ‎نفت آبادان با بیان این‎که در بازی برابر مس کرمان، در کارهای دفاعی بسیار موفق بودیم، گفت: تنها در یک صحنه خط هافبک و دفاع ما غافل‎گیر شد ولی در باقی موارد به خوبی تیم حریف را کنترل کردیم.

وی با اشاره به خط حمله تیمش در این بازی نیز عنوان کرد: در این بخش نیز بسیار خوب کار کردیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم که فکر می‎کنم این کمترین استحقاق ما بود و اگر بازیکنان مقداری در دادن پاس نهایی دقت لازم را می‎کردند، شاید می‎توانستیم نتیجه ‎بهتری نیز رقم بزنیم، زیرا ما گردش توپ بسیار عالی در بازی داشتیم.

دست‎نشان افزود: تیم صنعت‎ نفت آبادان، تیم ریشه‎دار، محبوب و مردمی فوتبال ایران هست و به اعتقاد من صعود به لیگ برتر کمترین لیاقت این تیم است.

او اضافه کرد: جهت نیل به این هدف، هفته‎ها است در حال کار هستیم تا بازیکنان را به خودباوری لازم برسانیم. امیدوارم اکنون که شرایط‎مان برای صعود به لیگ برتر حساس شده و از شانس خوبی برخوردار هستیم، این خودباوری در مردم آبادان و خوزستان نیز ایجاد شود و برای حمایت از تیم، در بازی‎های آتی به ورزشگاه بیایند چراکه ما سه هفته حساس را پیش رو‎ داریم و حضور و حمایت آن‎ها باعث تقویت بازیکنان می‎شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ‎نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک شدن این تیم به صعود به لیگ برتر، چه برنامه‎ای برای سه بازی آخر دارند؟ گفت: هر سه بازی برای ما حکم فینال را دارد و خوشبختانه برخلاف نظر برخی‎ دوستان که هنوز هم متوجه نشده‎اند لیگ 20 تیمی ما تا چه اندازه برای فوتبال ما مفید بوده است و کیفیت تیم‎ها را تا چه حد خوب کرده است، می‎بینیم 20 تیم شدن لیگ باعث شده رقابت، هم در بالا و هم پایین جدول بسیار خوب باشد و اکنون تمام تیم‎ها به جز سه تیم، در معرض سقوط از صدر جدول یا سقوط به دسته پایین‎تر هستند که این بسیار خوب و زیبا است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام تمرکز ما معطوف به بازی با شهرداری اردبیل است که در این راه وظیفه‎ی خودمان می‎دانیم که بازیکنان را به خوبی آماده و باانگیزه نگه داریم. در سوی مقابل نیز انتظار داریم تماشاگران حمایت لازم را انجام دهند تا تیم‎مان تقویت شود و همان‎گونه که روز دوشنبه 10 هزار کرمانی برای حمایت از مس به ورزشگاه شهید باهنر کرمان آمدند، خوزستانی‎ها و آبادانی‎های عزیز هم به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند تا با کمک آن‎ها، قوی‎تر ظاهر شویم.

دست‎نشان در پایان درخصوص این‎که چند درصد به صعود تیمش به لیگ برتر امیدوار است؟ پاسخ داد: فعلاً بازی به بازی پیش می‎رویم و در حال حاضر نیز فقط به بازی با شهرداری اردبیل فکر می‎کنیم و همان‎گونه که پیش از این نیز گفته بودم، ما امیدوار به صعود هستیم و در این راه نیز هیچ ‎چیز را نادیده نمی‎گیریم و تلاش خواهیم کرد. مهم‌ترین فاکتورهایی که داریم، هم‎بستگی و رفاقت میان بازیکنان و همچنین انگیزه‎ای است که این بازیکنان برای سربلندی نام بزرگ تیم ریشه‎دار و مردمی صنعت ‎نفت‎ آبادان دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار