تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۲۱۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاكيد فرماندار بر استفاده از نيروي بومي درفولاد شادگان
فرماندار شادگان بر استفاده از نيروي كار بومي در فولاد اين شهرستان تاكيد كرد و نظارت مستمر بر استفاده از نيروي بومي را خواستار شد
تاكيد فرماندار شادگان بر استفاده از نيروي بومي درفولاد شادگانفرماندار شادگان بر استفاده از نيروي كار بومي در فولاد اين شهرستان تاكيد كرد و نظارت مستمر بر استفاده از نيروي بومي را خواستار شد.

بهروز فرج اللهي روز پنجشنبه در نشست هماهنگي بررسي مشكلات فولاد شادگان با حضور مديرعامل شركت، رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان و پيمانكاران شركت، گفت: به منظور توسعه اشتغال و بهبود سطح معيشت مردم، توسعه اشتغال بومي در شركت فولاد شادگان الزامي است.

بهروز فرج اللهي با گراميداشت روز جهاني كارگر و تاكيد بر حل مشكلات معيشتي كارگران، اظهار كرد: براي كاهش معضل بيكاري در شهرستان بايد از تمامي ظرفيت هاي اشتغال با نيروهاي بومي استفاده شود و در صورت نياز به تخصص، دستگاه هاي مسئول با ارائه آموزش هاي لازم، نيروهاي متخصص و مورد نياز را تربيت كنند.

فرج اللهي گفت:درخواست شغل مناسب از دلايل عمده مراجعه شهروندان شادگاني به فرمانداري است و ررونق اشتغال بومي راهبرد كمك به شهروندان و مراجعه كنندگان است.

فرماندار شادگان با بيان پيشرفت 80 درصدي اجراي فولاد شادگان از اين شركت به عنوان ظرفيت اقتصادي بالقوه شهرنام برد و گفت: با استقرار رابط اداره كار و تعاون در شركت صنايع فولاد شادگان از ظرفيت هاي بومي اين شهرستان استفاده مي شود.

رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان شادگان نيز در اين نشست در خصوص نظارت اين اداره براي تامين نيروي بومي شهرستان اعلام آمادگي كرد و همكاري متقابل با اين اداره را خواستار شد.

شركت صنعت فولاد شادگان از هشت طرح فولادي كشور مي باشد كه طي مطالعات جامع فولاد كشور در سال 82 به عنوان يكي از پيش نيازهاي برنامه سوم ، چهارم و پنجم توسعه اقتصادي كشور تصويب شد و در سال 85 كلنگ زني آن انجام شد.

اين شركت در جنوب شرقي شهرستان شادگان و 35 كيلومتري مركز شهرستان و در فاصله 10 كيلومتري شهر بندر امام خميني و در زميني به وسعت 260 هكتار قرار دارد.

پس از واگذاري اين شركت به بخش خصوصي، 65 درصد سرمايه آن از سوي شركت فولاد خوزستان و 35 درصد نيز از سوي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران(ايميدرو) تامين شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار