تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۲۱۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان آبادان:
آبادان به لحاظ مسائل انتخاباتی حوزه سفید است
دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان گفت: حوزه آبادان از لحاظ مسائل انتخاباتی جزو حوزه های سفید بوده است
دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان گفت: حوزه آبادان از لحاظ مسائل انتخاباتی جزو حوزه های سفید بوده است.

احمد شیرعلیزاده امروز با اشاره به رسیدن به دومین مرحله از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور و از جمله آبادان افزود: در این دوره دو کاندیدا از حوزه انتخابیه شهرستان آبادان با یکدیگر به رقابت می پردازند، و در زمان تبلیغات تاکنون هیچ مشکلی مشکل و یا جرم و تخلف نگران کننده و خاصی نداشتیم.

وی با بیان اینکه هر دو کاندیدا از نیروهای ارزشی نظام هستند، اظهار کرد: دست اندکاران امر برگزاری انتخابات در نشستهایی با هواداران و کاندیداها موارد را گوشزد کرده و تذکرات لازم را به آنان ارائه کرده اند.

علیزاده تصریح کرد: تاکنون مشکل خاص و یا تخلف انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده شود، در آبادان وجود نداشته است.

دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان گفت: امید می رود تا شاهد انتخاباتی سلام و بی حاشیه تا پایان زمان برگزاری انتخابات باشیم.

شیرعلیزاده از شهروندان آبادانی خواست تا در اسرع وقت با حضور در شعب اخذ رای نسبت به انتخاب فرد مورد نظر خود و ریختن روی خود به صندوق اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هیچ چیز اثبات شده ای در خصوص بروز تخلفات انتخاباتی وجود ندارد و این به خاطر مسائل پیشگیرانه ای است که انجام شده است.

دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان با تاکید بر پایبندی کاندیداها و هواداران آنان به قوانین و مقررات گفت: در صورت موفقیت هر یک از کاندیداها نفر دیگر و هواداران آن بایستی این وضعیت را پذیرا شوند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار