تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۱۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه های نماز جمعه اهواز
نماز جمعه این هفته اهواز همزمان با برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حاشیه هایی همراه بود
نماز جمعه این هفته اهواز همزمان با برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حاشیه هایی همراه بود.

* مجری برنامه های نماز جمعه چند بار با نرم خویی از نمازگزارانی كه موفق نشدند در انتخابات شركت كنند خواست در شعبه اخذ رای كه در مصلای نماز جمعه مستقر است حضور یابند و رای خود را به صندوق ها بریزند.

*حضور شماری از كارگران ، مدیر اجرایی خانه كارگر استان و معلمان اهواز در صف های اول نماز چشمگیر بود.

* احمد سیاحی معاون عمرانی استاندار خوزستان و یكی از كاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات حوزه اهواز ، حین ایراد خطبه های نماز از در پشتی مصلا ،به صف اول نماز پیوستند.

* برای نخستین بار در سال جاری به علت افزایش دمای هوا تا 43درجه بالای صفر ، همه كولرهای مصلا روشن شده بود.

*سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه هوشمند صفایی بود كه محور سخنرانی وی حول و حوش روز كارگر بود ولی قصد داشت به عملكرد بخش تعاون استان نیز بپردازد ولی وقت سخنرانی وی به اتمام رسیده بود.

* خطبه های نماز جمعه دقیقا پس از اذان ظهر شروع شد ولی در برخی مواقع خطبه ها پس از اذان شروع می شد.

*پیشانی تریبون نماز جمعه به شعار امسال رهبری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین شده ضمن آنكه بنری از گرامیداشت 10اردیبهشت روز صنعت برق نیز در دیوار رو به قبله مصلا نصب شده بود.

*نمازگزاران اهوازی به محض قرار گرفتن آیت الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز در پشت تریبون به احترام وی از جا بلند شدند و چند شعار سر دادند و پس از آن خطیب جمعه از نمازگزاران تشكر كرد.

* امام جمعه اهواز بین دو نماز سخنان كوتاهی در باره اهمیت شركت در مرحله دوم انتخابات دهم مجلس ایراد كرد كه در نوع خود كم سابقه بود.

*در بین دو نماز چند نفر به صورت خودجوش و خارج از برنامه با صدای بلند در لعن و نفرین به منافقین و گروه داعش و نابودی آنان صلوات فرستادند.

* در محوطه مصلا نیز گروه سیار ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اعانات مردم برای طرح های عمرانی شهرهای مقدس عراق را جمع آوری می كردند ضمن آنكه ستاد نماز جمعه نیز كمك های خیریه را از نمازگزاران جمع آوری می كردند.

* طبق معمول در بخش بیرونی مصلا نیز چند زن كه گدا به نظر می رسیدند از نمازگزارانی كه عازم خانه بودند تقاضای پول می كردند.

* برخی دست فروشان از جمله فروشندگان كرد كه خشكبار می فروختند جمعی از نمازگزاران اهوازی را به خود مشغول كرده بودند.

* ماموران راهنمایی و رانندگی حین برگزاری نماز جمعه از تردد خودروها از مقابل مصلا جلوگیری می كردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار