تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۱۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز زندگی مشترک زوج جوان در پای صندوق رای
محمدرضا فرهاني و بانو 'ز فرهاني' زوج شهر چوئبده آبادان زندگي مشترك خود را روز جمعه از پاي صندوق راي آغاز كردند تا بر اساس سنت خدا به دو تكليف شرعي عمل كنند.

آغاز زندگی مشترک زوج جوان در پای صندوق رای

اين زوج جوان با حضور در شعبه 100 دبستان عمار شهر چوئبده، راي خود را به صندوق انداخته و سپس، زندگي مشترك خود را آغاز كردند.

اين عروس و داماد پس از شركت در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا انگيزه خود براي شركت در انتخابات را اداي وظيفه شرعي و لبيك به فرمان رهبري در خصوص شركت مردم در انتخابات عنوان كردند.

محمدرضا فرهاني گفت:شركت در انتخابات وظيفه هر ايراني است و با حضور گسترده در انتخابات مي‌توانيم در تعيين سرنوشت خود و جامعه تاثير‌گذار باشيم.

وي افزود:بايد براي نشان دادن اقتدار ملت ايران همه افرادي كه در شرايط راي دادن هستيم، با حضور در صحنه انتخابات رأي به دشمنان نشان دهيم كه پاي انقلاب ونظام خواهيم ايستاد، زيرا مرحله دوم انتخابات نيز همچون مرحله اول از اهميت بالايي برخودار است.

فرهاني گفت:انتخابات نقش مهمي در آينده كشور داشته و بايد همه مردم از هر قشري در اين انتخابات شركت كنند و اهميت مرحله دوم كمتر از مرحله اول نيست.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در خوزستان هشت نماينده از شش حوزه انتخابيه اصلي اين استان به مجلس شوراي اسلامي راه مي يابند.

آبادان سه نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارد و بر اين اساس اعلام نتايج مرحله اول انتخابات مجلس شوراي اسلامي عامر كعبي با 27 هزار و 687 راي و جليل مختار با 25 هزار و 412 راي جواز حضور دربهارستان را دريافت كردند و غلامرضا شرفي و سيدمحمد مولوي به دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي راه يافتند.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در خوزستان هشت نماينده از شش حوزه انتخابيه اصلي اين استان به مجلس شوراي اسلامي راه مي يابند.

انتخابات درحوزه هاي انتخابيه آبادان، اهواز باوي حميديه و كارون، ايذه و باغملك، بهبهان و آغاجاري، مسجدسليمان لالي هفتكل و انديكا، و ماهشهر اميديه هنديجان و رامشير به دور دوم كشيده شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار