تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز: فردا تمام مدارس دایر هستند
فرماندار اهواز با اشاره به تفاوت انتخابات امروز نسبت به انتخابات 7 اسفند، گفت: به‌هیچ‌عنوان مدارس فردا، شنبه 11 اردیبهشت تعطیل نمی‌شوند
فرماندار اهواز با اشاره به تفاوت انتخابات امروز نسبت به انتخابات 7 اسفند، گفت: به‌هیچ‌عنوان مدارس فردا، شنبه 11 اردیبهشت تعطیل نمی‌شوند.

اسماعیل ارزانی‌بیرگانی اظهار کرد: هفتم اسفند دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد که حجم آراء و گستردگی مشارکت بیشتر بود؛ اما امروز فقط انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است و تعداد کاندیداهایی که درنهایت انتخاب می‌شود، فقط 6 کاندیدا و تعداد نامزدهایی که به رقابت می‌پردازند مشخص و کم است؛ تعداد آرا نیز نسبت به مرحله اول کمتر است و کار شمارش سریع‌تر انجام می‌شود بنابراین مدارس تعطیل نخواهند شد.

وی تصریح کرد: با وجود این گمان نمی‌کنم شمارش آرا تا ساعت 2 بامداد هم به طول بیانجامد و خیلی زود آراء تجمیع، شمارش و نتایج آن اعلام می‌شود؛ بنابراین تمام مدارسی که در شش حوزه انتخاباتی شعب اخذ رأی بودند، فردا دایر هستند و هیچ مدرسه‌ای تعطیل نخواهد شد.

فرماندار اهواز با اشاره به وقوع پدیده گردوغبار خاطرنشان کرد: هنوز میزان گردوغبار به آن حدی که باعث تعطیلی مدارس شود، نرسیده و وضعیت تعطیلی مدارس هنوز نامشخص است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار