تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس خانه کارگر شوشتر خبر داد:
عضویت 6000 نفر در خانه کارگر شوشتر
رئیس خانه کارگر شوشتر با بیان اینکه خانه کارگر شهرستان شوشتر بالغ بر 6 هزار نفر عضو دارد گفت: مسئولان باید به جامعه کارگری توجه ویژه داشته باشند و در جهت خدمات‌دهی به آنان کوتاهی نکنند
رئیس خانه کارگر شوشتر با بیان اینکه خانه کارگر شهرستان شوشتر بالغ بر 6 هزار نفر عضو دارد گفت: مسئولان باید به جامعه کارگری توجه ویژه داشته باشند و در جهت خدمات‌دهی به آنان کوتاهی نکنند.

علی علیزاده امروز اظهار کرد: خانه کارگر یک تشکل صنفی است که برای خدمات‌دهی به جامعه کارگری تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر خانه کارگر شهرستان شوشتر بالغ بر 6 هزار نفر عضو دارد که خدمات مختلف شهری، استانی و کشوری به آن‌ها ارائه می‌شود.

رئیس خانه کارگر شوشتر ابراز داشت: خانه کارگر شوشتر متشکل از ارگان‌هایی نظیر انجمن ناشنوایان، اتحادیه زنان کارگر و دارالقرآن است که هر کدام با توجه به نوع فعالیت خود خدماتی را به کارگران ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: خانه کارگر به افراد زیر پوشش دو نوع خدمات «هدایتی» و «حمایتی» ارائه می‌دهد به طوری که اگر برای فرد زیر پوشش مشکلی از نظر حقوق، بیمه، و.... بوجود آید او را به ارگان مربوطه هدایت و تا رفع مشکل از وی حمایت می‌کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شوشتر در باره سایر خدمات خانه کارگر بیان داشت: هدف خانه کارگر بهزیستی و آسایش جامعه کارگری است بر این اساس خانه کارگر با تعدادی از فروشگاه‌ها برای خرید مواد غذایی، کالا، عکاسی‌ها، تالارهای عروسی، آرایشگاه‌ها، دفا‌تر هواپیمایی، نمایندگی‌های بیمه و... قراردادهایی را منعقد کرده که اعضا می‌توانند با مراجعه به محل‌های طرف قرارداد از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات‌دهی برون‌شهری عنوان کرد: خانه کارگر همچنین با تعدادی از محل‌های رفاهی از قبیل هتل‌ها، سوئیت‌ها و مهمانسرا‌ها در شهر‌ها و استان‌های دیگر قرار دادهایی منعقد کرده که کارگران می‌توانند با هماهنگی قبلی، داشتن کارت عضویت و ارائه معرفی نامه، از محل‌های طرف قرار داد استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به نقش ویژه کارگران در دوران جنگ تحمیلی، پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن یادآور شد: مسئولان باید به جامعه کارگری توجه ویژه داشته باشند و برای خدمات دهی به آنان کوتاهی نکنند زیرا چرخ تولید و صنعت با دستان توانمند کارگران به حرکت در می‌آید.

علیزاده در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته کارگر، پیرامون برنامه‌های تدوین شده در این هفته خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته کارگر برنامه‌های مختلفی نظیر گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، حضور در نماز جمعه، دیدار با مسئولان و همچنین دیدار با خانواده شهید کارگر و... توسط خانه کارگر با هماهنگی اداره کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و فرمانداری شهرستان شوش‌تر اندیشیده شده که در حال برگزاری آن‌ها هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار