تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان:
تلویزیون 20 سال فوتبال را "مفت" پخش کرده است
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید صداوسیما در دو سال گذشته ریالی به باشگاه‌ها بابت حق پخش پرداخت نکرده است
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید صداوسیما در دو سال گذشته ریالی به باشگاه‌ها بابت حق پخش پرداخت نکرده است.

علی پورکیانی درپاسخ به این سوال که وضعیت حق پخش تلویزیونی در فصل جاری چگونه بوده است، گفت: دو سال است که صدا و سیما یک ریال هم به ما نداده است. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خیلی تلاش کردند تا این پول را که حق باشگاه‌هاست، بگیرند اما صدا و سیما زیر بار آن نرفته است.

او در پاسخ به این پرسش که درباره حق پخش چه باید کرد، گفت: ظاهرا برای صدا و سیما این مسئله جا نیفتاده است که حق پخش را بدهد. این مسئله باید به مجلس برود و در آنجا تصویب شود. صدا و سیما 10-20 سال مفت و مجانی فوتبال‌ها را پخش کرده و نمی‌خواهد تغییر رویه دهد. این مسئله باید اساسی حل شود.

قاتم مقام باشگاه استقلال خوزستان همچنین درباره آخرین وضعیت تیمش بعد از پیروزی برابر راه آهن گفت: بعد از بازی با راه‌آهن، تمرینات تیم ما در روزهای جمعه و شنبه تعطیل بود و در همین زمان آقای ویسی برای مذاکرات با سپاهان به اصفهان رفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره ویسی با سپاهان به معنای جدایی او از استقلال خوزستان است و اینکه باشگاه خوزستانی از این مذاکرات خبر داشت یا نه، بیان کرد: عبدالله ویسی گزینه اصلی ماست و هرکس که می‌خواهد، می‌تواند با او مذاکره کند. ویسی با ما هماهنگ کرده بود ولی این را هم بگویم که کاری نداریم این عمل سپاهانی‌ها و مذاکره آنها با ویسی در این برهه از فصل کاری حرفه‌ای بوده یا نه و قضاوت در این زمینه را به شما واگذار می‌کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: ما با کمترین هزینه وارد رقابت‌های لیگ شدیم و مطمئنم که بعد از پایان فصل، مربیان و بازیکنان استقلال خوزستان از تیم‌های زیادی پیشنهاد دریافت می‌کنند. ما کسانی مثل آقای پورموسوی را داریم که در حد یک سرمربی هستند و مطئنم که آنها هم پیشنهادها خوبی را در پایان فصل دریافت می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال خوزستان قهرمان لیگ می‌شود یا نه، بیان کرد: نمی‌خواهم به این سوال الان جواب بدهم. به این سوال هفته بعد راحت‌تر جواب می‌دهم و الان فکر ما تنها روی بازی بعدی‌مان است. جوانان جویای نام استقلال خوزستان به همراه هواداران و مربیان این تیم نشان داده‌اند هر کار غیر ممکنی را ممکن می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار