تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوپر سیو رحمتی تا لایی خوردن سوشا/ داستان این دو گلر!
اولین موقعیت جدی پسران علی منصور در ورزشگاه آزادی، اولین گل مسابقه پرسپولیس و نفت را رقم زد تا قرمزها که به دنبال همه امتیازهای مسابقه بودند و از تساوی راضی به نظر نمی‌رسیدند، بعد از مدت‌ها با طعم شکست آشنا شوند و به رده سوم جدول سقوط کنند.
از سوپر سیو رحمتی تا لایی خوردن سوشا/ داستان این دو گلر!

 لحظات پایانی مسابقه با نفت برای تیم برانکو حیاتی به نظر می‌رسید اما دفاع متزلزل پرسپولیس، این تیم را از حداقل امتیاز مسابقه نیز محروم کرد. گل وحید امیری، تجربه‌ای تازه از لغزش سوشا درون دروازه بود. او برای اولین بار در طول بازی وادار به واکنش شد و با همان واکنش، همه هواداران تیمش را ناامید کرد. توپ از بین پاهای سوشا وارد دروازه شد تا لشکر ۹۰ هزارنفری هواداران تیم میزبان در آزادی به سکوت و بهت فرو بروند.

درست در لحظاتی که قرمزها بدون روحیه همیشگی برای زدن گل تساوی به دروازه حریف هجوم می‌بردند، در ورزشگاه تختی نیز سایپا یک موقعیت ایده‌آل برای به تساوی کشاندن بازی به دست آورد اما این ضربه، با واکنش درخشان مهدی رحمتی از دست رفت تا مظلومی و شاگردان‌اش به ۳ امتیاز مهم برای بازگشت به صدر دست پیدا کنند.

رحمتی با این سوپرسیو، بار دیگر اهمیت یک گلر مطمئن برای یک تیم فوتبال را به نمایش گذاشت. این اهمیت زمانی بیشتر به نظر رسید که بعد از پایان بازی استقلال، سوشا این بار هم به سادگی از بازیکن مقابل دریبل خورد و آخرین رمقِ بازگشت پرسپولیس به مسابقه را نیز از این تیم گرفت. اگر چه نام نفت به عنوان برنده بزرگ این مسابقه ثبت شد اما پرسپولیس در درجه اول به خودش و دروازه‌بان پراشتباهش باخت. قرمزها پنجشنبه با سوشا صدر را از دست دادند و آبی‌ها با رحمتی، دوباره زنده شدند.

مرجع / خبرانلاین
:
:
:
آخرین اخبار