تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز جهانی کار و کارگر؛
از هیأت علمی و کارگران مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز تقدیر شد
همزمانی روز گرامیداشت مقام استاد مطهری و روز معلم با روز جهانی کار و کارگر، فرصتی شد تا از تلاش های اعضای هیئت علمی و همچنین کارگران این مرکز تقدیر و تشکر نمایم
خوزنیوز: روز یکشنبه  مدیر بیمارستان گلستان با حضور در دفتر گروههای مختلف پزشکی،  بخش خدمات و تاسیسات، از تلاشهای اساتید هیئت علمی و کارگران شاغل در این مرکز تجلیل نمودند.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر حمیدرضا آرتی، رئیس مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز در این مراسم گفت: نکوداشت یاد و خاطرۀ شهید اهل قلم، استاد فرهیخته آیت الله مرتضی مطهری برای ما یک افتخار است، چرا که او فردی بود که تمام زندگی اش را وقف علم و مبارزه با جهل نمود و اکنون وامداران این مرد ستودنی، اساتیدی هستند که در دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور، ستون استوار جهاد علمی هستند.

وی گفت: همزمانی روز گرامیداشت مقام استاد مطهری و روز معلم با روز جهانی کار و کارگر، فرصتی شد تا از تلاش های اعضای هیئت علمی و همچنین کارگران این مرکز تشکر و قدردانی نمایم.

رئیس مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بارها در بیانات خود به حفظ شأن و منزلت کارگران تأکید و فرموده اند؛ کار به معنای وسیع کلمه، شامل کار یدی، جسمی، فکری، علمی، مدیریتی و در واقع محور پیشرفت، حرکت و حیات مستمر جامعه است؛ لازم است این را بدانیم اگر کار نباشد، سرمایه، مواد، انرژی، اطلاعات، هیچکدام برای انسان مفید نخواهد بود.
 
گفتنی است دکتر آرتی در پایان به نمایندگی از مجموعۀ مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز، این روز بزرگ را به همۀ اساتید، معلمان و کارگران تبریک و تهنیت گفت.
:
:
:
آخرین اخبار