تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مركز آموزشی درمانی شفا اهواز مجوز پذیرش بیماران بین المللی را کسب کرد
مرکز آموزشی درمانی شفا با اخذ این گواهی نامه که پس از ارزشیابی نهایی صورت گرفت توانست حائز شرایط پذیرش بیماران بین الملل گردد که امیدواریم در جذب بیماران بین المللی در جایگاه ویژه ای قرار گیرد
خوزنیوز: دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه از اخذ مجوز پذیرش بیماران بین المللی توسط بیمارستان شفا خبر داد و افزود: بعد از اقدامات اولیه و ارزیابی های بعمل آمده توسط تیم  بیمارستانی، کارشناسان گردشگری سلامت حوزه معاونت درمان و کارشناسان ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خوشبختانه مرکز آموزشی درمانی شفا موفق به اخذ گواهی نامه پذیرش بیماران  بین المللی در زمینه جذب بیماران خارجی در استان گردید.

به گزارش خوزنیوز؛ معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه امیدواریم این مرکز آموزشی درمانی در جایگاه ویژه ای در جذب بیماران بین المللی قرار گیرد، افزود: در 14 بیمارستان استان نیز مراحل خود ارزیابی توسط کارشناسان گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه بعمل آمد که بعد از طی مراحل ارزیابی نهایی منتظر اخذ گواهی نامه مربوطه خواهند شد.
 
نظری گفت:  پیش بینی می شود در این ارزیابی ها، حداقل 10 بیمارستان تابعه دانشگاه اعم از خصوصی، دولتی و دانشگاهی توانایی اخذ گواهی نامه فوق را در مراحل اولیه داشته باشند.
 
لازم بذکر است که مرکز آموزشی درمانی شفا در حال حاضر با داشتن 140 تخت بعنوان یک بیمارستان فوق تخصصي و تخصصي درجه یک در ردیف یکی از بزرگترین مراکز عمده در زمينه ارائه خدمات خون و هماتولوژي ميباشد. بطوریکه این مرکز علاوه بر درمان بیماران مراجعه کننده بعنوان یک پایگاه تحقیقات آموزش پزشکی و یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان و دانشجویان رشته های پزشکی در سطح تخصصی و فوق تخصصی بوده و همه ساله تعداد زیادی از دانشجویان پزشکی و رشته های وابسته و دستیاران تخصصی تحت نظر اعضای هیات علمی و روسای بخشهای مختلف این بیمارستان تحت آموزشهای علوم بالینی قرار می گیرند .
 
پوشش درمانی این بیمارستان شامل بيماران تالاسمي، هموفيلي و سيكل سل نيز مي باشد. بخشهای اورژانس این بیمارستان بصورت شبانه روزی با حضور متخصصین خون و سرطان در ارائه خدمات درمانی به مراجعین، فعال است و در واحد شيمي درماني نیز همه روزه درمان بيماران، به صورت سرپايي انجام می شود.
:
:
:
آخرین اخبار