تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۵۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه فولاد:
آوردن بنرها به ورزشگاه درست نبود/ تعیین وضعیت سرمربی تا آخر ماه
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید تلاش این باشگاه این است که تا پایان اردیبهشت‌ماه وضعیت سرمربی این تیم را برای فصل آینده مشخص کند.
اسکوچیچ



علیرضا اژدری زاده  درباره پیروزی تیم فولاد برابر استقلال اهواز گفت: خوشبختانه در ادامه سیر رو به رشد تیم توانستیم برابر تیم استقلال اهواز به برتری برسیم. امیدوارم این روند در دو بازی آخر هم ادامه یابد و با جایگاهی خوب، لیگ را به اتمام برسانیم.

وی درباره سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته اول تاکید کرد: درست است که این تیم سقوط کرده ولی پتانسیل زیادی داشت و اگر در لیگ می‌ماند، حرفهای زیادی برای گفتن داشت! این تیم سالیان سال در فوتبال ایران بوده و فراز و نشیب آن ناشی از درآمدهای فوتبالی است که حاصل نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه آیا این باشگاه توانسته پول حاصل از فروش امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز را بگیرد یا خیر، گفت: خیر ولی برای گرفتن پول اقدام کرده‌ایم.

اژدری زاده همچنین درباره شعار تعدادی از هواداران فولاد علیه مدیرعامل، سرپرست و سرمربی این تیم در بازی با استقلال اهواز، تصریح کرد: در هر صورت همیشه در یک جامعه بخش کوچک ناراضی وجود دارد. نباید به این بخش کوچک توجه کرد. هواداران واقعی فولاد این کارها را نمی‌کنند. اینکه ۱۰، ۵۰ و یا ۵۰۰ نفر علیه ما شعار بدهند دلیل بر این نیست که اکثریت از ما ناراضی باشند.

وی همچنین در خصوص بنری که در ورزشگاه وجود داشت و در آن به زبان انگلیسی از «دراگان اسکوچیچ» سرمربی فولاد خواسته شده بود این تیم را ترک کند، گفت: من این بنر را ندیدم ولی این کار درستی نیست و نباید وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان درباره احتمال ادامه همکاری با اسکوچیچ برای فصل بعد هم تاکید کرد: چون پایان فصل نزدیک است سعی می‌کنیم تا پایان اردیبهشت در این‌باره تصمیم گیری کنیم.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار