تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۱۵۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از ۵۰ کیلو مواد مخدر تریاک در بهبهان کشف شد
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۵۰ کیلو ماده مخدر از نوع تریاک از چهار سوداگر مرگ در شهرستان بهبهان خبر داد.سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: دو روز قبل مأموران پاسگاه انتظامی درونک شهرستان بهبهان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور سردشت زیدون به روستای قلعه به یک دستگاه خودروی کامیون مضنون و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
 

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۵۰ کیلو ماده مخدر از نوع تریاک از چهار سوداگر مرگ در شهرستان بهبهان خبر داد.سرهنگ سید محمد صالحی  اظهار کرد: دو روز قبل مأموران پاسگاه انتظامی درونک شهرستان بهبهان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور سردشت زیدون به روستای قلعه به یک دستگاه خودروی کامیون مضنون و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران پلیس از خودروی قاچاقچیان مقدار ۳۳ کیلو و ۳۵۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شد.

صالحی بیان کرد: روز گذشته نیز مأموران همین پاسگاه انتظامی به منظور اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو مضنون و آن را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۱۹ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد: در ابتدا یک سوداگر مرگ سرنشین خودروی فوق دستگیر شد ولی در ادامه نیز دو سوداگر مرگ دیگر که به عنوان اسکورت در خودروی پژو ۴۰۵ فرد دستگیر شده اول را دنبال می کردند، دستگیر شدند. همه متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

مرجع/صدای صنعت

:
:
:
آخرین اخبار