تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۱۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد
داوطلبان از امروز تا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ٩٥ از ساعت ٩:٣٠ امروز خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز تا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

حسین توکلی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 برای پذیرش دانشجو در 143 کد‌رشته امتحانی و 6 گروه آموزشی برگزار می‌شود.

وی در مورد آمار ثبت‌نام‌کنندگان گفت: به‌طور کلی 761 هزار و 116 داوطلب نسبت به ثبت‌نام در آزمون ارشد اقدام نمودند که از این تعداد 392 هزار و 481 نفر زن و 368 هزار و 635 نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: از 761 هزار و 116 داوطلب ثبت‌نام‌کننده 68 هزار و 503 داوطلب علاقمندی خود را به شرکت در کد‌رشته امتحانی دوم (علاوه بر کد‌رشته‌ امتحانی اول) اعلام کردند و با توجه به این که آزمون هر کد‌رشته امتحانی به طور جداگانه و در یک جلسه برگزار می‌شود هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید به‌صورت جداگانه پرینت کارت شرکت در همان آزمون را داشته باشد؛ به عبارت دیگر برای داوطلبانی که علاوه بر کد‌رشته امتحانی اول علاقه‌مندی خود را به شرکت در کد‌رشته امتحانی دوم اعلام کردند 2 کارت صادر می‌شود.

برگزاری آزمون در روزهای 16 و 17 اردیبهشت

وی در ادامه در مورد زمان برگزاری آزمون ارشد گفت: آزمون ورودی دوره‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و عصر پنج‌شنبه شانزدهم و جمعه 17 اردیبهشت‌ماه در 66 شهرستان و 148 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

اعلام نتیجه اولیه آزمون ارشد در نیمه دوم خرداد

وی در پایان گفت: نتیجه اولیه‌ آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در جلسه آزمون در نیمه دوم خرداد‌ماه روی سایت قرار می‌گیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار