تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۲۱۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصویب 19 طرح اقتصادی دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد خوزستان
درمجموع 19 طرح اقتصادی دانش‌بنیان در استان اجرا خواهد شد که از این تعداد 17 طرح مورد تصویب هیئت‌امنا و 2 طرح مصوب کمیسیون دائمی هستند؛ طرح‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری نیز چهار مورد هستند که هر چهار مورد، مورد تصویب هیئت‌امنای استان قرارگرفته‌اند
دبیر شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از تصویب 19 طرح اقتصادی دانش‌بنیان در این دانشگاه خبر داد و گفت: برخی از این طرح‌ها اجرا شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها امسال نتایج مطلوبی برای دانشگاه به همراه داشته باشند.

علی غلامی اظهار کرد: درمجموع 19 طرح اقتصادی دانش‌بنیان در استان اجرا خواهد شد که از این تعداد 17 طرح مورد تصویب هیئت‌امنا و 2 طرح مصوب کمیسیون دائمی هستند؛ طرح‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری نیز چهار مورد هستند که هر چهار مورد، مورد تصویب هیئت‌امنای استان قرارگرفته‌اند.

وی افزود: برخی از این طرح‌ها اجرایی شده‌اند و بعضی در مرحله اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوط هستند. پیش‌بینی می‌شود هم‌زمان با سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نتایج مطلوبی از اجرای این طرح‌ها برای دانشگاه آزاد اسلامی استان به دست آید.

دبیر شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: جلسات تخصصی شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و طرح‌های درآمدزایی واحدها در 2 بخش دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری موردبررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

غلامی تصریح کرد: طرح مشترک واحدهای دانشگاهی اهواز و شادگان تحت عنوان فرآوری محصولات خرما، همچنین طرح ( CHP تولید هم‌زمان برق و حرارت) از طرح‌های در دست اقدام استان هستند؛ طرح پرورش ماهیان گرمابی ارگانیک در واحد اهواز نیز در مرحله اخذ مجوز از مراجع مربوط است. طرح‌های پرورش قارچ خوراکی واحد رامهرمز و ساخت شارژر لپ‌تاپ و موبایل با استفاده از سلول‌های خورشیدی(امواج) نیز مراحل تصویب و اخذ مجوزهای لازم را گذرانده و در مرحله اجرا هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح‌های تأسیس مراکز خدمات مشاوره و روان‌شناختی و آموزشگاه‌های علمی آزاد ازجمله طرح‌هایی است که در اکثر واحدهای دانشگاهی استان مورد تصویب کمیسیون دائمی و هیئت‌امنای استان قرارگرفته و در فاز اجرا است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار