تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۵۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخاب مجدد رفیع‎زاده به عنوان رییس هیات پرورش‌اندام خوزستان
علی رفیع‎زاده برای سومین بار به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان انتخاب شد
علی رفیع‎زاده برای سومین بار به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان انتخاب شد.

مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع ناصر پورعلی‎فرد (رییس فدراسیون)، فرامرز کیانی‎زاده (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان) و مظفر علیشائی (معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان)، حضور داشتند.

خسرو باقرسائی، محمد رفیع‎زاده، علی رفیع‌زاده، حسن کاملی‎فر، غلامرضا چراغچی، امیر قربانی و احمدرضا عطائی، کاندیدای احراز پست ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بودند که باقرسائی، محمد رفیع‎زاده، کاملی‎فر و عطائی با عدم حضور در مجمع، عملاً انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کردند.

پس از رای‌گیری از اعضای مجمع، علی رفیع‎زاده 8 رای، غلامرضا چراغچی 6 رای و امین قربانی 3 رای کسب کردند که با توجه به این‎که براساس قانون مجمع، تعداد رای کاندیدای منتخب باید از نصف تعداد اعضای مجمع، یک رای بیشتر باشد، رای‌گیری به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم رفیع‎زاده و چراغچی در رای‎گیری حضور داشتند که در پایان علی‎ رفیع‌زاده با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه، مجددا به مدت چهار سال، به عنوان رییس هیات بدنسازی و پررورش‌اندام خوزستان انتخاب شد.

پیش از این احسان حاجی‎نجف به مدت چهار ماه به عنوان سرپرست، این هیات را اداره می‎کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار