تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۲۱۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی پرسپولیس:
عده ای دنبال حاشیه سازی برای ما هستند!
مربی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ امسال را به دوی ماراتن تشبیه کرد و گفت: تنها تیم هایی می توانند در این مسابقه از خط پایان عبور کنند که تمرینات جسمی و روحی بهتری داشته باشند.
جی پلاس/ مربی پرسپولیس: عده ای دنبال حاشیه سازی برای ما هستند!

مصطفی قنبرپور مربی تیم فوتبال پرسپولیس  با ابراز تاسف نسبت به شکست اخیر تیمش برابر نفت گفت: متاسفانه بعد از بیست و یک هفته شکست ناپذیری، مقابل تیم خوب نفت بازی را واگذار کردیم. البته در تمام طول مسابقه، پرسپولیس مسلط به بازی بود و روی غافلگیری و اشتباه فردی دو گل دریافت کرد. بعد از مسابقه طاهری مدیرعامل باشگاه در ملاقات با بازیکنان از آنها خواست تا در دو بازی باقیمانده با تمام تلاش برای دل هواداران بازی کنند.

** پرسپولیس به قهرمانی نیاز دارد

قنبرپور درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال به جی پلاس گفت: امیدوارم قهرمان شویم تا دل هوادران شاد شود چرا که بعد از چندین دوره ناکامی در لیگ، پرسپولیس به این قهرمانی نیاز دارد. اگر در این دو بازی باقی مانده حادثه غیرمنتظره ای پیش نیاید پرسپولیس می تواند پیروز میدان باشد.

** موفقیت امروز نتیجه حمایت هواداران در اول فصل است

دستیار ایرانی برانکو ایوانکوویچ هواداران پرسپولیس را سرمایه گرانقدر این تیم دانست و گفت: پرسپولیس هواداران بسیار فهیم و با معرفتی دارد. ابتدای فصل که نتیجه مناسبی کسب نکرده بود، این هواداران همراه ما بودند و از پرسپولیس حمایت کردند و امروز هم شاهد نتیجه دادن این حمایت ها هستیم.

وی افزود: اطمینان دارم هواداران پرسپولیس با دعاهای خودشان و تشویق هایشان به ساق های بازیکنان نیرو می دهند. در این دو بازی پیش رو هم با حمایت هوادرانمان سعی می کنیم که با یک بازی مناسب به نتیجه دلخواه آنها دست پیدا کنیم.

** عده ای دنبال حاشیه سازی برای پرسپولیس هستند

مربی تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه چه تعداد از بازیکنان در تیم فصل آینده برانکو حضور خواهند داشت، به جی پلاس گفت: اکنون در مقطعی از فصل قرار داریم که برخی افراد سعی می کنند تیم ها و بازیکنان را به حاشیه ببرند. من به عنوان دستیار برانکو به صراحت اعلام می کنم که هیچ لیست مازادی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد. پرسپولیس یک خانواده است که تمام اعضای این خانواده با هم هم دل و همسو هستند. بعد از انجام این دوبازی و به پایان رسیدن لیگ، می توانیم در مورد بازیکنان ورودی و خروجی تیم صحبت کنیم.

مرجع/ جی پلاس

:
:
:
آخرین اخبار