تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۱۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراز رضایت مجید صالح از وضعیت آمادگی آبی های پایتخت
برای قهرمانی شاید ۶ امتیاز هم نخواهیم
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه استقلال برای قهرمانی لیگ، دو بازی سخت تری، نسبت به رقبایش دارد اما شاید برای این هدف نیاز به ۶ امتیاز هم نباشد.
جی پلاس/ مربی استقلال: برای قهرمانی شاید ۶ امتیاز هم نخواهیم
  با توجه به دو هفته باقی مانده به اتمام لیگ برتر فوتبال و حساسیت های موجود در جدول رده بندی پیرامون قهرمانی با مجید صالح مربی تیم استقلال تهران در مورد وضعیت تیم استقلال گفت وگو کردیم.

** استقلال شرایط خوبی دارد

صالح ابتدا درباره شرایط استقلال پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: در حال حاضر تیم استقلال به صورت منظم همه روزه در حال تمرین است و از شرایط خوبی برخوردار هستیم. نمی توانم پیش بینی کنم در دو بازی باقی مانده چه نتیجه ای را می توانیم کسب کنیم اما تیم تمام تلاشش را می کند که به ۶ امتیاز برسد.

** حسرت امتیازات از دست رفته را می خوریم

صالح درباره احتمال قهرمانی استقلال در لیگ امسال نیز بیان کرد: استقلال نسبت به دیگر رقیبان، بازی های سخت تری را برای قهرمان شدن دارد اما تیم استقلال در این فصل نشان داده که همیشه در شرایط سخت بهترین نتیجه را می گیرد. استقلال در این فصل امتیاز هایی را از دست داد که به نسبت بازی های راحتی به شمار می آمدند. برای مثال در برابر تیم استقلال اهواز و پدیده دو مساوی گرفتیم که امروز حسرت آن دو بازی را می خوریم.

** شاید برای قهرمانی نیاز به ۶ امتیاز نداشته باشیم

دستیار اول پرویز مظلومی با بیان اینکه جذابیت لیگ همین است که برای قهرمان شدن به ۶ امتیاز نیاز داریم، به جی پلاس گفت: ما به مسابقات روبرو و نتیجه دیگر حریفان هم کاری نداریم. شاید در بازی های دیگر اتفاقاتی رخ دهد که اصلا نیازی به کسب ۶ امتیاز هم برای قهرمان شدن نداشته باشیم اما تیم استقلال با تمام قدرت برای کسب این ۶ امتیاز تلاش خواهد کرد.

** عادل شیحی به دو بازی آینده می رسد؟

مجید صالح با ابراز امیدواری از وضعیت بهبودی عادل شیحی بازیکن خارجی مصدوم تیمش، تصریح کرد: این بازیکن از دوشنبه (دیروز) در تمرین ها حاضر شد و امیدوارم  اگر شرایط بهتری برای عادل شیحی به وجود آید، با تشخیص کادر پزشکی تیم، می تواند در دو مسابقه آینده بازی کند.

** در مدیریت دولتی سرخابی ها نمی توان به برنامه ریزی ها امیدوار بود!

وی درباره برنامه های مشخص شده تیم استقلال برای فصل آینده نیز به جی پلاس گفت: مجموعه استقلال و پرسپولیس یک مجموعه مدیریتی دولتی است که خیلی نمی توان به برنامه ریزی ها امیدوار بود. در همین فصل گذشته ابتدا قرار بود استیماچ سرمربی استقلال شود اما درآخرین لحظه مظلومی جایگزین ایشان شدند و در یک شرایط فوری و بدون وقت مجبور به بستن تیم شدیم؛ به همین جهت ابتدا باید مشخص شود که آیا مجموعه ثبات دارد یا خیر؟ و بعد برای فصل بعد برنامه ریزی انجام شود.

** لیستی برای بازیکنان فصل آینده نداده ایم

صالح در پایان در واکنش به اینکه آیا مشخص کرده اید که کدام بازیکنان در فصل آینده همراه استقلال خواهند بود، خاطرنشان کرد: تا به این لحظه هنوز نه لیست درخواستی و نه لیست بازیکنان مازاد برای فصل بعد تهیه نشده است و بعد از اتمام این دو بازی فرصت کافی و بهتری است تا به این مورد پرداخته شود.

مرجع/ جی پلاس

:
:
:
آخرین اخبار