تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۱۶۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد:
ورزشگاه خرمشهر آماده میزبانی فینال جام حذفی کشور
برای انجام بازی فینال جام حذفی در خرمشهر دغدغه جدی در مورد ورزشگاه نداریم، زیرا 98 درصد از امکانات این ورزشگاه اجرایی شده است
مشاور عالی سازمان لیگ گفت: برای انجام بازی فینال جام حذفی در خرمشهر دغدغه جدی در مورد ورزشگاه نداریم، زیرا 98 درصد از امکانات این ورزشگاه اجرایی شده است.

روز سه شنبه مسئولان کشوری، استانی و محلی از ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان خرمشهر بازدید کردند.

در این بازدید که محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ، غلامرضا بهروان مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ و حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ حضور داشتند از تمام امکانات این ورزشگاه مانند جایگاه تماشاگران، فضای کنفرانس، رختکن و... بازدید کردند.

محمدرضا ساکت در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: از جانب ما به کمیته داوران پیشنهاد شده است که یکی از داوران فینال جام حذفی از شهرستان خرمشهر باشد که مسؤولان در کمیته داوری به‌صورت جدی در حال پیگیری آن هستند.

وی در رابطه با مبلغ بلیط مسابقه فینال گفت: بلیط مسابقات در گرو ضوابط برگزاری برنامه‌ها بر طبق آیین‌نامه است، هنوز تصمیم‌گیری درستی انجام نشده، ولی باید کمیته مسابقات آن را پیگیری کند.

مشاور عالی سازمان لیگ گفت: خوشبختانه همه همکاران از جمله استانداری، فرماندار خرمشهر، نفت و گاز اروندان، منطقه آزاد اروند، اداره ورزش و جوانان، بخش شهرداری و مخابرات در حال تلاش هستند تا این رویداد مهم و بزرگ عملیاتی شود.

ساکت خاطرنشان کرد: دغدغه جدی در مورد ورزشگاه نداریم، زیرا 98 درصد امکانات اجرایی شده است و امیدواریم در جلسات آتی تمام هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ها صورت بگیرد و شاهد حضور تماشاگران خوب آبادانی و خرمشهری باشیم.

وی درباره زمان برگزاری مسابقه گفت: هماهنگی‌ها برای زمان برگزاری فینال جام حذفی صورت گرفته است و امیدواریم که این مسابقه در روز 9 خردادماه برگزار شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار